سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تغییر در سریال قاضی که در رتبه بندی مشکلات زیادی داشت نتیجه نداد.

سریال The Hakim (قاضی) که پنج هفته پیش ATV با ادعاهای بزرگ روی پرده آورد، با شکست روبرو شد. ریتینگ سریال که عصر دوشنبه پنجمین قسمت آن پخش شد همچنان پایین بود. به نظر می رسد تغییر کارگردان سریال هم کمکی نکرده است.

سریال قاضی که چهار هفته پیش با اولین قسمتش با نام های بسیار قدرتمندی مثل اردال بشیکچی اوغلو، اوغور یوسل، ابرو اوزکان، یوردائر اوکور و هاسیبه ارن روی پرده آمد، در رتبه بندی بسیار متوسطی قرار گرفت.  با وجود داستان بسیار جاه طلبانه اش نتوانست رتبه هایش را بالا ببرد.

حدود یک هفته پیش بود که مشخص شد کارگردان سریال تغییر کرده است. بر همین اساس، سلیمان مرت اوزدمیر کارگردان سابق سریال را ترک کرد. ارکان تونچ جایگزین او شد. با این حال، به نظر می رسد که این تغییر بزرگ هم نتوانست رتبه قاضی را افزایش دهد

سریال قاضی در اپیزود پنجمش دوباره رتبه های خیلی بدی گرفت با نزدیک شدن به پایان فصل، انتظار می رود سریال تمام شود. چون ساخت فصل دوم با این امتیازات غیر ممکنه. مهم‌ترین دلیلی که باعث شده این سریال چنین رتبه‌بندی بدی داشته باشد، کند بودن داستان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا