سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آخرین اخبار تحولات در مورد سریال جدید نسلیهان آتاگول و کادیر دوغولو

آماده سازی سریال Gecenin Ucunda (در انتهای شب) که از روی رمان نویسنده معروف پریده سلال به همین نام اقتباس خواهد شد، در حال انجام است. تاریخ شروع فیلمبرداری این سریال که نسلیهان آتاگول و کادیر دوغولو در نقش های اصلی آن حضور خواهند داشت، اعلام شد.

در حالی که همه مشتاقانه منتظر اطلاعات بعدی در مورد این سریال هستند، اطلاعات مربوط به تاریخی که تیم سر صحنه فیلمبرداری می رود از زبان بازیگر اصلی کادیر دوغولو  شنیده شده است. دوغولو در بیانیه ای در جمع خبرنگاران گفت که زمان بسیار کمی برای شروع فیلمبرداری باقی مانده است. او گفت که آنها احتمالاً در هفته اول جولای سر صحنه خواهند رفت.

سریال Gecenin Ucunda  (در انتهای شب)  از شبکه استار تی وی پخش خواهد شد. این سریال زوج نسلیهان آتاگول و کادیر دوغولو را پس از هشت سال دوباره در تلویزیون گرد هم می آورد. این زوج سال ها پیش، زمانی که هنوز ازدواج نکرده بودند، در سریال فاتح حربیه با هم بازی کردند. آنها در این سریال با هم آشنا شدند و در سال 2016 نیز ازدواج کردند.

این زوج بازیگر علاوه بر نقش های اصلی، به عنوان شریک تولید هم در این سریال حضور دارند. فیلمبرداری سریال در استانبول انجام خواهد شد.

شخصیت اصلی رمان، مکید، کسیه که به عشق پشت کرده و تلاش می کند تا زندگی جدیدی برای خود و فرزندش بسازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا