سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

خبرهای خوب و بد برای سریال Yalı Çapkını یکی پس از دیگری همزمان می آیند

اگرچه سریال Yalı Çapkını (پسر طلایی) پروژه بسیار موفقی بود، اما نتیجه نادیده گرفتن انتقادات فیلمنامه ای که هفته ها از سوی مخاطبان انجام می شد، خودش را در رتبه بندی ها نشان داد.

کسانی که نتایج قسمت چهل و یکم را که جمعه 13 اکتبر پخش شد می بینند، متوجه می شوند که فاجعه نزدیک است. از دست دادن جدی مخاطبان وفادار سریال رخ داد.

چون بینندگان از فیلمنامه فصل دوم راضی نیستند. خیلی ها هستند که فکر می کنند تیم فیلمنامه جدید بدون توجه به موقعیت های شخصیت ها در فصل اول وارد یک تغییر شده و این موضوع جادوی داستان را از بین برده است.

به همین دلیل است که انتقادها درباره فیلمنامه هفته هاست که ادامه دارد و حالا این وضعیت با افت شدید رتبه اش را نشان داده است.

در حالی که مشتاقانه منتظر می‌مانیم تا ببینیم تیم سریال «Yalı Çapkını» چگونه وضعیت را در مورد این سناریو بهبود می‌بخشد، همچنین باید توجه داشت که این کاهش ممکن است ادامه یابد.

انتقادات درباره داستان سریال و افت ناگهانی رتبه‌بندی باعث ایجاد روحیه بسیار خوبی شد. اما خبرهای خوبی هم در راه است.

سریال «Yalı Çapkını» با بازی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر شروع به نشان دادن خودش به عنوان یک پروژه به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان کرد.

زمانی که مشخص شد این سریال که فروش بین المللی آن بسیار خوب بود، در کشورهای جدید هم پخش خواهد شد، اتفاق افتخارآمیزی برای تیم بود.

سریال Yalı Çapkını در کشورهای آفریقایی مانند تانزانیا، کنیا، رواندا، بوروندی، مالاوی، غنا، اوگاندا، بوتسوانا، زامبیا و زیمبابوه پخش خواهد شد.

سریال Yalı Çapkını که در بیش از 40 کشور از جمله اروپا، خاورمیانه و آسیای مرکزی پخش می شود، یکی از تولیدات ترکیه است که اخیراً نامش را در خارج از ترکیه بر سر زبان ها انداخته است.

این موضوع که سریال در خارج از ترکیه هر قسمت حدود 600 هزار دلار فروخته می شد، پیش از این در مطبوعات مطرح شده بود.

موارد جدیدی به موفقیت های بین المللی سریال Yalı Çapkını اضافه می شود که رتبه آنها کاهش یافته و انتقادها نسبت به داستان آن افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا