سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بازی ارکان مریچ در نقش یک جنایتکار روانی در سریال Gülümse Kaderine بهترین بازی حرفه ای او بود.

سریال جدید شبکه فاکس تی وی با نام Gülümse Kaderine ( به سرنوشتت لبخند بزن) با قسمت جدیدش شب گذشته روی پرده رفت. ارکان مریچ ستاره درخشان سریال شد که نتوانست نتیجه مورد انتظار را از رتبه بندی ها بگیرد. ارکان مریچ بازیگر نقش فرات بدترین شخصیت سریال حتی با نظرات تماشاگران از نوری الچو پیشی گرفت.

سریال Gülümse Kaderine با بازی بهار شاهین و سود زولال گولر شب گذشته با سومین قسمتش روی پرده رفت. رتبه بندی سریال که در مورد مبارزه دو دختر جوانیه که یتیم خانه را ترک کرده اند چندان خوب  نیست. با این حال، این سریال به ویژه برای بازیگر جوان ارکان مریچ منفعت داشت.

ارکان مریچ در سریال تلویزیونی Gülümse Kaderine نقش فیرات، شخصیتی شرور و خیانتکار را بازی می کند. فیرات به یارن، یکی از این دو دختر جوان، وسواس زیادی دارد و تمام تلاشش را می کند تا او را به دست آورد. فیرات با این کاراکتر مخاطب را به یاد Nuri Alço، شرور معروف Yeşilçam انداخت

ارکان مریچ که از قسمت اول در Gülümse Kaderine بیشترین توجه مخاطبان را به خودش جلب کرده است، همچنان در شبکه های اجتماعی مورد تمجید مخاطبان قرار می گیرد. برخی از بینندگان می گویند که استعداد ارکان مریچ تا الان به هدر رفته است. از سوی دیگر، با وجود اینکه مخاطب می داند شخصیت بسیار بدیه، اما نمی تواند از دوست داشتن آن دست بردارد. برخی از بینندگان فرات را به عنوان یک “شرور بامزه” توصیف می کنند.

او با بازی در Gülümse Kaderine که به شخصیتی بسیار متفاوت از آنهایی که تاکنون به تصویر کشیده جان بخشیده، توجه ها را به خودش جلب می کند.. ارکان مریچ که با موفقیت از پس این نقش برآمد، همچنان مورد تحسین تماشاگران قرار می گیرد. فیرات جالب ترین شخصیت این سریال است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا