سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

توقعات برای فصل دوم سریال بارباروس ها بالاست!

مخاطب خواسته های مهمی برای فصل دوم سریال بارباروس ها دارد! فصل اول سریال بارباروس ها که عصر پنجشنبه از شبکه TRT1 پخش می شود، هفته آینده به پایان می رسد. این سریال قرار است در فصل دوم هم ادامه پیدا کند. اما باید گفت که رتبه بندی ها اصلا خوب نیست و TRT1 با موفقیت مورد نظرش فاصله زیادی دارد.

سی و یکمین قسمت از این سریال که  پنجشنبه 19 مه پخش شد، در تمامی گروه های مخاطب با رتبه های زیر متوسط مواجه شد و بینندگان وفادار را نگران کرد. کاهش ریتینگ سریال قبل از فصل دوم وضعیت خوبی نیست و فهمیدن اینکه پلین آکیل و انگین آلتان دوزیاتان  سریال را ترک کرده اند بار دیگر طرفداران را ناراحت کرد.

بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی فکر می کنند بارباروس ها باید با داستانی بسیار تاثیرگذارتر و صحنه های قوی تری در فصل دوم در مقابل مخاطبان ظاهر شود. به خصوص طرفداران سریال که اعتقاد دارند پر کردن جای خالی انگین آلتان دوزیتان  سخت خواهد بود و می دانند که در تابستان تغییرات بزرگی ایجاد خواهد شد.

فصل اول سریال بارباروس ها انتقادات زیادی را به همراه داشت اما با تجربه به دست آمده انتظار بهتر شدن فصل دوم نسبت به فصل اول زیاد است.

سریال Barbaroslar در روز پنجشنبه 25 می فصل اولش تمام می شود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا