سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ارکان پتک کایا در نقش اصلی! بازیگران سریال O Kız بسیار جاه طلب هستند!

کانال دی در حال آماده سازی سریالی با داستانی بسیار تاثیرگذار برای فصل جدید است. نام این سریال  که اولین بار با نام  Hayallerim, Babam ve Ben (رویاهایم، پدرم و من) شنیده شد، به O Kız (آن دختر) تغییر یافت. این تیم که در پایان جولای روی صحنه می روند، در حال انجام آخرین تدارکات هستند.

اینکه ارکان پتککایا شخصیتی به نام کادیر را به تصویر می‌کشد، داستان بسیار جالبی خواهد بود و این شخصیت با وجود اینکه ۴۵ سال سن دارد، زندگی را مانند یک کودک ۵ ساله می‌بیند. بازی بازیگر چیره دست در چنین نقشی متفاوت پیش از این طرفدارانش را کنجکاو کرده است.

این سریال که با دقت آماده شده و با سناریوی جالبش جلب توجه خواهد کرد، زندگی یک پدیده اینترنتی را روایت می کند.  اوگدای گیریشکن که به این تیم پیوسته را در شخصیت اوزان پدیده اینترنتی مشاهده می کنید.

زندگی شخصیت اوزان به خاطر زینپ که برای تمیز کردن خانه اش آمده بود زیر و رو می شود. دیلین دوگر این فرصت را خواهد داشت تا خودش را در شخصیت زینپ نشان دهد.

ارکان پتککایا در نقش پدر زینپ به جذاب‌ترین نام داستان تبدیل شد و بازیگران سریال هم مشخص شدند.

با بازیگرانی مانند آیتن اونچو اوغلو، اورهان کیلیچ، آسیه دینچسوی، زینپ سونمز، مونیر آپایدین توافقاتی صورت گرفت. . انتظار می رود این سریال در اواخر آگوست با مخاطبانش دیدار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا