سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام هنکس فاش کرد که الان کچل است و مطمئن نیستیم که چگونه باید احساس کنیم

 

 تام هنکس  بازیگر 64 ساله روز سه شنبه ، 29 دسامبر در برنامه گراهام نورتون حضور پیدا کرد  و به روزرسانی درباره فیلم مبتنی بر واقعیت را که در استرالیا فیلمبرداری می شود ارائه داد.

برنده دو بار اسکار برای میزبان گراهام نورتون توضیح داد: “من در حال کار در فیلم باز لورمان در مورد الویس پرسلی هستم – آستین باتلر در حال بازی در نقش الویس پرسلی است.” “و در اینجا ، بگذارید مدل موی وحشتناکی را که باید برای به تصویر کشیدن سرهنگ تام پارکر داشته باشم ، به شما نشان دهم. این وحشتناک را ببینید – آیا این را می بینید؟ به آن نگاه کنید!”

تام پس از نشان دادن سر کچلش ،  گفت او می خواهد مردی را به تصویر بکشد  که الویس را کشف کرد و به  مدیر این خواننده افسانه ای تبدیل شد ، او  گفت: “من فقط بچه ها را ترساندم. می خواهم از نشان دادن آن عذرخواهی کنم.”

او و همسرش ریتا ویلسون در ماه مارس که تام در حال فیلمبرداری فیلم الویس  در استرالیا بود اعلام کردند ، آزمایش ویروس کرونایشان  مثبت شده است. آنها  به خانه خود به ایالات متحده  برگشتند و تام پس از بهبودی  در ماه سپتامبر به استرالیا بازگشت تا تولید فیلم را از سر بگیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا