سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مندی مور دومین فرزندش را باردار است.

تغییرات بزرگ و هیجان انگیز بیشتری برای مندی مور در راهه!

ستاره This Is Us  به تازگی با این درام محبوب NBC  خداحافظی کرد و حالا بارداره و با همسرش تیلور گلداسمیت در انتظار فرزند دومشون هستند.

این خواننده-بازیگر روز جمعه (3 ژوئن) با انتشار تصویری از پسرش گاس که تی شرت «برادر بزرگتر» پوشیده  این خبر خوشحال کننده را در پستی اینستاگرامی اعلام کرد.

او در توضیح این عکس نوشت: «یک فصل فوق‌العاده مهم از زندگی من به‌تازگی به پایان رسید و فصل بعدی، به‌عنوان یک مادر دو فرزند، در شرف شروعه… و  ما تا این حد عمیقاً سپاسگزار و هیجان‌زده هستیم؟» «Baby Boy Goldsmith دوم  پاییز امسال به دنیا آمد…

مور در ماه مارس به اشتراک گذاشته بود که موسیقی جدیدی در راهه. هفتمین آلبوم استودیویی او، به نام در زندگی واقعی، در 13 مه، تنها 11 روز قبل از پایان سریال This Is Us، که پس از شش فصل به پایان رسید، عرضه شد. تور او در حمایت از آلبوم جدید قرار است از 10 ژوئن در آتلانتا آغاز شود و در 24 ژوئیه در فستیوال فولک نیوپورت رود آیلند به پایان برسد.

مور و گلداسمیت در نوامبر 2018 با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج در فوریه 2021 اعلام کردند که اولین فرزندشون  به نام آگوست هریسون گلداسمیت به دنیا آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا