سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

منبعی می گوید که امبر هرد پس از حکم دادگاه افترا نگران آینده خود بود

امبر هرد پس از اینکه همسر سابقش، جانی دپ، هفته گذشته برنده دادگاه شد، “در موقعیت خوبی قرار ندارد”.

دپ برای اولین بار در مارس 2019 در پاسخ به نوشته ای که این بازیگر 36 ساله برای واشنگتن پست در دسامبر 2018 در مورد اینکه قربانی خشونت خانگی شده نوشت، شکایت 50 میلیون دلاری علیه هرد به اتهام افترا ارائه کرد. در این مقاله نامی از دپ ذکر نشده بود ، اگرچه طلاق جنجالی آنها در سال 2016 در دو سال گذشته در اخبار منتشر شده بود.

پس از یک محاکمه شش هفته ای، هیئت منصفه در دادگاه منطقه فیرفکس ویرجینیا به دپ 10 میلیون دلار به عنوان غرامت و 5 میلیون دلار به عنوان خسارت تادیبی پرداخت. با این حال، خسارت تادیبی دپ توسط قاضی به 350000 دلار مطابق با سقف قانونی ایالت کاهش یافت.

یک منبع به ET گفت: “امبر در وضعیت خوبی نیست و به طور کلی  از نظر مالی نگران است. او قطعاً در حال برنامه ریزی برای اعتراض به تصمیم دادگاه است.” او خیلی احساس تنهایی می کند و بسیاری از دوستانش را از دست داده است و کسی از او جمایت نکرده است

در مورد آینده ستاره آکوامن، منبع ET می گوید که “برنامه هرد در حال حاضر تمرکز بر مادر بودن، گذراندن زمان با کیفیت با دخترش و دور ماندن از کانون توجه است.” او سعی می کند برای مدتی کاری را به صورت علنی انجام ندهد و امیدوار است که پس از گذشت مدتی، بتواند به آرامی حرفه  اش را دوباره بسازد.”

در همین حال، خواهر هرد، ویتنی، در اینستاگرام در دفاع از خواهرش صحبت کرد.

“من هنوز در کنار  تو می ایستم، سیسی. دیروز، امروز و فردا همیشه به تو افتخار خواهم کرد که برای خودت ایستادی، هم در ویرجینیا و هم در بریتانیا شهادت دادی، و صدای خیلی ها بودی. “ما می دانستیم که این یک نبرد سخت خواهد بود و همه چی علیه ماست. اما تو بدون توجه به این موضوع ایستادید و صحبت کردید. من خیلی مفتخرم که برای تو شهادت دادم و این کار را میلیون ها بار انجام خواهم داد  چون حقیقت برای همیشه در کنار توست. بسیار متاسفم که در تصمیم این هیئت منصفه منعکس نشد، برای همیشه در کنارتم… #standwithamberheard.”

در حالی که هرد در حال مبارزه است، یک منبع هفته گذشته به ET گفت که دپ “پس از حکم واقعاً احساس خوبی دارد و مثبت است.” علاوه بر این، این بازیگر 58 ساله “احساس می کند که همه چیز برای او خب پیش می رد” و او آشکارا از “پاک کردن نام خود” به وجد آمده است. در مورد اینکه آینده چه خواهد شد، این منبع خاطرنشان کرد که دپ “هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه ای مشتاقانه منتظر آینده است و احساس می کند حرفه خود را پس گرفته است.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا