سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

کریس ایوانز دوست دارد در فیلم نقش جین کلی را بازی کند، می‌گوید «می‌خواهد عدالت را به جا بیاورد» (اختصاصی)

کریس ایوانز این بازیگر 40 ساله در نشست مطبوعاتی برای فیلم جدید دیزنی پیکسار، لایت یر، در روز پنجشنبه با مت کوهن از ET صحبت کرد و او جزئیاتی را در مورد پروژه جدیدی ارائه کرد.

او به ET می‌گوید:  “من عاشق رقصیدن، تپ رقص هستم. من عاشق، عاشق جین کلی هستم. به هیچ وجه  این یک فیلم زندگینامه ای نیست. بیشتر یک صدا، نوعی تفسیر فوق العاده از جین کلی است، اما چیزیه که به کار زیادی نیاز دارد. این کاریه که ماه‌ها و ماه‌ها طول می‌کشد تا کامل شود و مطمئنم که آن را به درستی انجام می‌دهم.

در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه ستاره Knives Out در اصل این پروژه را طراحی کرده است. در آن زمان، این فیلم بدون نام هنوز با استودیویی قرارداد نبسته بود. به گزارش ددلاین، این فیلم در مورد پسری 12 ساله است که در سال 1952 در لات MGM کار می کند و با کلی که در حال کار بر روی فیلم بعدیشه ، دوستی خیالی ایجاد می کند.

کلی، بازیگر افسانه‌ای است که برای آثار کلاسیکی مانند Singin’ in the Rain، آمریکایی در پاریس و On the Town شناخته می‌شود. او در سال 1996 درگذشت و به معرفی باله به مخاطبان فیلم و دگرگونی فیلمهای موزیکال هالیوود  معروفه. او در سال 1992 وارد تالار مشاهیر تئاتر شد و در فهرست اسطوره‌های مرد سینمای آمریکا در رتبه پانزدهم قرار دارد. (همفری بوگارت اول است)

گفته می شود که ایوانز قراره پروژه کلی را در کنار مارک کاسن انجام دهد. جان لوگان، نامزد سه جایزه اسکار، تهیه کنندگی و نوشتن فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت. ریان جانسون و رام برگمن، که با ایوانز در فیلم Knives Out کار کرده‌اند، هم  از طریق T-Street Productions با این پروژه قرارداد امضا کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا