سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایلی جنر می گوید که پس از زایمان با درد دست و پنجه نرم می کند

چهار ماه پس از تولد پسرش، کایلی جنر 24 ساله نگاهی اجمالی به برنامه ورزشیش را به اشتراک گذاشت، نوشت: «روزهای تعطیل نیست!»  او در کنار ویدیویی از خودش روی تردمیل نوشت: «این بار با درد زیاد کمر و زانو مواجه شدم، بنابراین تمریناتم را کم می کنم  اما من در یک ماموریت هستم که دوباره قوی شوم.»

کایلی در چند ماه گذشته از زمانی که او و تراویس اسکات پسردار شدند، تمریناتش را ثبت کرده است. در ماه آوریل، او عکسی  منتشر کرد و نوشت: “شکم من اینجاست و در حال تلاش برای بازگشت به حالت قبله.” در مورد تمرینات معمولش او اواخر همان ماه گفت که این ورزش ترکیبی از پیاده روی و پیلاتس است.

او در آن زمان نوشت: “در این بارداری دوباره 60 پوند وزن اضافه کردم، سعی کردم سالم و صبور باشم، 40 پوند وزن کم کردم.”

او والدین دیگر را تشویق کرده که با خودشان مهربان باشند. کایلی، مادر استورمی وبستر 4 ساله، گفت: «از نظر ذهنی، جسمی و روحی آسان نیست. “این دیوانه کننده است ممکنه برای دیگران بسیار آسان تر به نظر برسد و ما را تحت فشار قرار دهند، اما اینطور نیست. برای من هم آسان نبود. سخت بود و من فقط می خواستم این را بگویم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا