سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان اروپا

سریال حکیم تمام شد، اما زندگی جدیدی برای یک استعداد جوان آغاز می شود!

همه به سریال حکیم امیدوار بودند، سریالی که از شبکه ATV پخش شد و تصمیم به فینال زودهنگام گرفته شد چون رتبه اش پایین بود. نام های بسیار تاثیرگذاری در حکیم وجود دارد , اما با وجود تمام این نکات مثبت سریال، برای آخرین بار در روز دوشنبه 13 ژوئن با دهمین قسمتش روی پرده رفت.

علاوه بر نام‌های باتجربه‌ای چون اردال بشیکچی اوغلو، ابرو اوزکان، اوغور یوسل، یوردر اوکور و حسیب ارن، بازیگران جوانی هم بازی‌های موثری ارائه کردند. یکی از این نام ها فاتح برک شاهین بود.

فاتح برک شاهین که سال گذشته در سریال دیجیتال Seyyar ظاهر شد و همچنین با شخصیت دروک در سریال Show Yalancı (دروغگو) مورد توجه قرار گرفت، با شخصیت اوزان در سریال حکیم بیشتر شناخته شد

این بازیگر پر از انرژی جوانی در سریال حکیم توسط مخاطبان زیادی شناخته شد و اولین حضور خوبی در کارنامه اش داشت.حضور در کنار بازیگران چیره دست فرصت بسیار خوبی را برای این بازیگر جوان فراهم کرد.

این بازیگر جوان درباره اهمیت با هم بودن در صحنه فیلمبرداری گفت:

«من این فرصت را داشته ام تا اسامی را که در زمان شروع بازیگری، در صحنه فیلمبرداری، بت می دانستم، از نزدیک ببینم . من نمی توانم آن را باور کنم، واقعاً نمی توانم آن را باور کنم. دیدن آنها خیلی لذت بخشه. گاهی سکوت می کنم. نمی توانم صحبت کنم، بی تفاوت می مانم. آنها خیلی خوب هستند، بسیار الهام بخش.”

این بازیگر با بیان اینکه صحنه تصادف خیلی روی او تاثیر گذاشت، گفت: هنگام بازی در صحنه تصادف و تماشای نسخه اصلی بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا