سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سو بورجو یازگی جوشکون همه رشته های هنری را تجربه کرد، اما بازیگری اصلی شد!

بازیگر جوان سو بورچو یازگی کوشکون ، علیرغم اینکه یک نوجوانه، با محبوبیت بسیار زیادی که به دست آورده است، در سال های اخیر به یکی از حرفه ای ها تبدیل شده است.
این بازیگر که با شخصیت آسیه در سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران) توجه زیادی را به خودش جلب کرد، 3 ساله که به یک نام محبوب در فضای شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

این بازیگر جوان که با این سریال پیشرفت بزرگی در حرفه خود داشت، توضیح داد که در دوره اول دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته است.

این بازیگر  از دوران کودکی روی صحنه فیلمبرداری بوده،و همین باعث شد تا جلوی دوربین احساس راحتی کند. سو بورجو یازگی کوشکون در مصاحبه ای در کانال یوتیوب روزنامه صباح گفت که به هر رشته هنری علاقه دارد.

او گفت که به رقص علاقه دارد و در زمینه هایی مانند باله و فلامنکو درس می خواند، به موسیقی هم علاقه مند است.کوشکون با بیان اینکه گیتار و پیانو هم می نوازد و کلاس آواز می خواند، اظهار داشت که این آموزش ها کوتاه مدت است و عموما وقتش را صرف دکورها و آموزش های بازیگری می کند.

بعد از این همه تجربه بازیگری را نقطه شروع او دانست و گفت: من همیشه به هنر علاقه داشتم. بازیگری متفاوت بود. من به همه آنها علاقه داشتم، اما می دانستم که باید از اینجا ادامه دهم. خانواده من هم حمایت کردند. من می خواستم کاری را انجام دهم که افرادی که در تلویزیون و فیلم ها می دیدم انجام می دادند. سپس، با بزرگتر شدن، این موضوع عمیق تر شد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا