سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بیرجه آکالای ترکونده! دو سریال در لیست 10 سریال برتر نتفلیکس ترکیه

بازیگر معروف بیرجه آکالای در حال حاضر هم با سریال Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) و Mezarlık (گورستان) که از نتفلیکس پخش می شود مورد توجه قرار گرفته است. مجموعه تلویزیونی Kuş Uçuşu که در ابتدای ژوئن پخش شد با استقبال زیادی روبرو شد. این بازیگر که پس از سال ها در این مجموعه با ابراهیم چلیکول ملاقات کرد، در صحنه های بسیار تاثیرگذاری هم با میرای دانر بازی کرد.

بیرجه آکالای در 3 ژوئن با  سریال 8 قسمتی نتفلیکس به نام  Kuş Uçuşu با طرفداران خود ملاقات کرد. آکالای که  نقش “Lale Kıran” را بازی کرد مورد تحسین زیادی قرار گرفت.

این سریال که از روز پخش خیلی زیاد تماشا شده ، با ثبت ۱۸ میلیون و ۳۱۰ هزار ساعت تماشا در هفته دوم خود وارد لیست ۱۰ برتر سریال نتفلیکس ترکیه شد.

در حالی که بازتاب سریال Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) ادامه داشت،  آکالای در همان سکوی این بار با سریالی به نام Mezarlık در مقابل تماشاگران ظاهر شد.

بنابراین، بیرجه آکالای به عنوان اولین هنرپیشه ترکیه ای که با دو پروژه به طور همزمان وارد لیست 10  سریال برتر نتفلیکس ترکیه شد، رکورد جدیدی را شکست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا