سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیزو و Live Nation پس از تصمیم Roe v. Wade ( لغو حق قانونی سقط جنین ) یک میلیون دلار به Planned Parenthood اهدا می کنند.

پس از تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده برای لغو حق قانونی سقط جنین ، لیزو در حال برنامه ریزی برای اهدای کمک مالی بزرگ به Planned Parenthood است.

در 24 ژوئن، دادگاه عالی تصمیم تاریخی 1973  را برای حمایت از حق سقط جنین در سطح فدرال لغو کرد. با رای دادگاه عالی ایالات متحده آمریکا حکم تاریخی پرونده Roe v. Wade (رو علیه وید) که حق سقط جنین را به مدت ۵۰ سال برای زنان به رسمیت می‌شناخت لغو شد.

در پاسخ، لیزو اعلام کرد که متعهد شده است مبلغ 500000 دلار به Planned Parenthood از تور ویژه آینده اش کمک کند و Live Nation موافقت کرده است که کمک مالی او را به سازمان غیرانتفاعی مراقبت های باروری اهدا کند.

او در توییتی نوشت: «من قول می‌دهم از تور آینده‌ام به Planned Parenthood  500 هزار دلار بدهم. Live Nation موافقت کرد که با آن هماهنگ باشه- تا آن را به 1 میلیون دلار برساند

لیزو ادامه داد: «مهم ترین چیز عمل و صداهای بلند است. “@PPFA @AbortionFunds و سازمان هایی مانند آنها – برای ادامه ارائه خدمات به افرادی که  از این ممنوعیت بیشتر از همه آسیب می بینند به بودجه نیاز دارند.”زنان سیاه‌پوست و رنگین‌پوست از لحاظ تاریخی به طور ناعادلانه ای دسترسی کمتری به منابع تنظیم خانواده داشته‌اند – این یک  فاجعه بزرگه اما آسیب جدیدی نیست. برای کمک مالی به lizzolovesyou.com بروید، طومار Bans Off My Body را امضا کنید و برای داوطلب شدن  ثبت نام کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا