سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

آنا د آرماس به “رایان گاسلینگ” و “کریس ایوانز” در فیلم نتفلیکس به نام “The Grey Man” پیوست.

آنا د آرماس قرار است در کنار رایان گاسلینگ و کریس ایوانز در تریلر اکشن جو و آنتونی روسو با بودجه کلان به نام The Grey Man برای نتفلیکس بازی کند. روسوس مدتی است که در Sony مشغول توسعه این پروژه هستند و هنگامی که این بسته در تابستان به بازار بازگشت ، نتفلیکس به سرعت آن را خریداری کرد و گاسلینگ و ایوانز را به عنوان ستاره این فیلم استخدام کرد. این فیلم پرهزینه ترین فیلم در تاریخ Netflix از جنبه ویژگی خواهد بود.

  The Grey Man  اولین رمان از مارک گرانی است که در سال 2009 توسط Jove Books منتشر شد.  موضوع  تریلر اکشن درباره  جنتری (گاسلینگ) است  که توسط لوید هانسن (ایوانز) ، عضو سابق CIA شکار می شود. این فیلم براساس اولین قسمت از مجموعه کتاب های پرفروش مرد خاکستری ساخته شده است.

د آرماس از اواخر این فیلم شروع به کار کرده است . او همچنین اخیراً در عکسهای  ، Sergio ، The Informer و The Night Clerk دیده شد. با همه گیری تاخیر Covid-19 که چندین فیلم را به تأخیر انداخته است ، انتظار می رود که در  2021 هم او به همان اندازه  سرش شلوغ باشد ، همانطور که در عکس  فیلم بعدی جیمز باند NO TIME TO DIE و  فیلم دیگر  در عمق آب در مقابل بن افلک دیده می شود. او همچنین قرار است در فیلم بلوند ،  که نورما جین را به تصویر می کشد ، بازی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا