سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

نورگل یشیلچای با یک جایزه بین المللی به موفقیت بزرگی رسید!

نورگل یشیلچای یکی از موفق ترین بازیگران زن سینما و سریال های ترکیه ای مدتیه که از صحنه فیلمبرداری دور بوده است. این بازیگر موفق با دریافت جایزه بین المللی سکوتش را شکست.

نورگل یشیلچای در فیلمی در سال 2019 در ایران بازی کرد. این بازیگر موفق نقش شخصیت دیلارام را در فیلم ایرانی جن زیبا بازی کرد که به علت ضربه‌ای که بهش وارد شده  نمیتواند صحبت کند. در این فیلم که به تهیه کنندگی مهرداد فرید و کارگردانی بایرام فضلی ساخته شد، فرهاد اصلانی و لیلا زارع بازیگران ایرانی نورگل یشیلچای را همراهی کردند

حدود سه سال پس از فیلمبرداری فیلم جن زیبا، این جایزه از ایالات متحده آمریکا به آن اهدا شد. نورگل یشیلچای جایزه بهترین بازیگر زن را در  Next Generation Indie Film Awards یکی از مهم ترین جشنواره های فیلم مستقل جهان، دریافت کرد.

یدالله که در بیمارستان روانی سرایدار بود، همسرش را از دست داد. یدالله که بیماران به او اعتماد دارند و او را دوست خودشان می دانند، می خواهد به بیماری به نام یلارام نیز کمک کند.

نورگل یشیلچای که از زمان ایفای نقش گلسوم در سریال İkinci Bahar جای خودش را در قلب بینندگان ترکیه ای باز کرده بود، بار آخر با سریال Son Nefesime Kadar به تلویزیون آمد. با این حال، زمانی که رتبه بندی سریال در تی وی فاکس پایین بود، با قسمت پنجمش به فینال راه یافت.

نورگل یشیلچای سپس با یک نمایش تئاتر در برابر هوادارانش ظاهر شد. افرا ساراچ اوغلو، یکی از نام های قابل توجه نسل جدید، همبازی این بازیگر موفق در تئاتر یک شب در بار بود.

نورگل یشیلچای  چندی پیش در جمع خبرنگاران گفت که در تابستان امسال به تعطیلات فکر می کند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا