سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کان اورگانجی اوغلو که با سریال Yargı ( قضاوت ) ترکوند، با پروژه ای دیگر توجه جهان را به خودش جلب خواهد کرد!

کان اورگانجی اوغلو که در سریال قضاوت که یکشنبه شب ها از کانال دی پخش می شود، بازی بسیار موفقی را ارائه کرد، همه را متعجب کرد. برای این بازیگر که همکاری بسیار خوبی با پینار دنیز هم دارد، پخش سریال در خارج از ترکیه به محبوبیتش کمک زیادی می کند..

فیلم جدید هالیوودی « عملیات ثروت » به کارگردانی گای ریچی در تاریخ 13 ژانویه اکران می شود. آیا می دانید کان اورگانجی اوغلو هم در این فیلم حضور داشته است؟

کان اورگانجی اوغلو یکی از بازیگران ترک این فیلمه که بازیگران مطرحی چون جیسون استاتهام، هیو گرانت، اوبری پلازا و جاش هارتنت در آن بازی کرده اند.

علاوه بر این؛ لازم به ذکر است تیمور سیفتین اولمز، اوزان آیهان، ارگون کویوچو و آکسل اوستون نیز در کادرفنی این تیم حضور دارند.

این فیلم که 13 ژانویه اکران می شود، در آنتالیا فیلمبرداری شده است.

بازیگر موفق کان اورگانجی اوغلو که اخیراً با پروژه هایش نامی برای خودش دست و پا کرده است، در این فیلم نقش یک رهبر مافیا به نام “کاسا” را بازی می کند. صحنه های اکشن فیلمبرداری شده با جیسون استاتهام و بازی موفق اورگانجی اوغلو ظاهراً توجه همه را به خودش جلب کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا