سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ویکتوریا بکهام به یاد می آورد که بعد از زایمان مجبورش کرده بودند در تلویزیون ملی خودش را وزن کند: “آیا می توانید این روزها را تصور کنید؟”

ویکتوریا بکهام در حال یادآوری تمام کارهای ظالمانه ایه که از او به عنوان یک سلبریتی در دهه 90 خواسته شده بود انجام دهد – از جمله وزن کردن خودش در تلویزیون ملی پس از به دنیا آوردن پسرش بروکلین.

بکهام 48 ساله در مصاحبه ای با Vogue استرالیا که سه شنبه 28 ژوئن منتشر شد، گفت: “من سال ها پیش با [مجری] کریس ایوانز در یک برنامه تلویزیونی حضور داشتم و به تازگی بروکلین را به دنیا آورده بودم و بعد از آن وزن زیادی کم کردم.” در گذشته برای مادرم هم اتفاق افتاد و معنیش این نیست که شما اختلال خوردن دارید. او مرا روی ترازو وادار کرد تا وزن کنم. آیا می توانید این روزها را تصور کنید؟»

این مصاحبه که اخیراً در سال 1999 انجام شد، با حضور ایوانز 56 ساله مجری برنامه بود که از Spice Girl سابق در مورد برنامه تناسب اندامش پس از زایمان اولین فرزندش پرسید.

ایوانز پرسید خیلی از دختران می خواهند بدانند چطور شما دوباره فوق العاده به نظر می رسید، چگونه پس از تولد به فرم قبلیت برگشتید؟” که او پاسخ داد: “من واقعا تنبل هستم. من به باشگاه یا هیچ جای دیگری نمی روم.»

سپس ایوانز  از خواننده خواست که برای اثبات کاهش وزنش روی ترازو بره، که ویکتوریا گفت: “این وحشتناکه.”

بعد از اینکه طراح مد با اکراه خودش را در مقابل آنها وزن کرد، ایوانز به حضار گفت:[112 پوند] اصلا بد نیست، اینطور نیست؟”

در ماه مه،  ویکتوریا بکهام درباره اینکه چگونه رابطه اش با بدنش در طول سال‌ها تغییر کرده، به گرازیا گفت که «تمایل به واقعاً لاغر بودن» «نگرشی قدیمی است».

ویکتوریا که پسران رومئو 19 ساله و کروز 17 ساله و دختر هارپر 10 ساله را هم با دیوید بکهام 47 ساله مشترکه، فقط امیدوار است که فرزندانش به تصاویر بدن سالم امروز نگاه کنند و راه آنها را دنبال کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا