سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

تاریخ پخش فصل چهارم سریال ‘Mayans M.C.'( مایانز ام‌سی ) مشخص شد.

FX به تازگی تاریخ انتشار فصل چهارم سریال جذاب  Mayans M.C را اعلام کرده است. فصل چهارم این سریال قرار است در ماه آوریل پخش شود.

داستان این سریال در مرز مکزیک و کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و درباره‌ی زندگی مرد جوانی به نام ازیکیل ریس است که به تازگی از زندان آزاد شده است و تلاش می‌کند یک هویت جدید برای خودش دست و پا کند. او در شهری به جستجوی این هویت می‌پردازد که زمانی در دوران کودکی‌اش در آنجا رسیدن به رویایی بزرگ را در سر می‌پروراند. ازیکیل به عنوان یک تازه‌کار به  کلاب موتورسواری مایانز امسی می‌پیوندد . ای زی که زمانی پسر طلایی خانواده بود، حالا پس از یک تلاش ناموفق برای تحکیم قدرتش، با سایر کلوبها درگیر شده است. برادرش آنجل با بازی کلایتون کاردناس به او می پیوندد و می خواهتد حقیقیت را در مورد مرگ مادرشان کشف کند. از طرف دیگر پدر او با بازی «ادوارد جیمز اولموس» می‌خواهد فرزندش را به مسیر درست براند.

باشگاه موتورسواران مایان که اسپین‌آفی برای «پسران آنارشی» است در سال 2018 پخش شد و تا الان سه فصل ده قسمتی پخش شده است.  آخرین اپیزود فصل سوم این سریال درام ۱۱ می روی آنتن رفته بود.

در این سریال علاوه بر  کاردناس، اولموس و پاردو، دنی پینو , سارا بولگر، مایکل اربی ,کارلا باراتا ,آنتونیو خارامیو, رائول مکس تورخیو، ریچارد کابرال، و امیلیو ریورا بازی کرده اند.

Mayans M.C   در روز سه‌شنبه، ۱۹ آوریل ۲۰۲۲، از FX پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا