سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کرم بورسین به عنوان بهترین بازیگر مرد خارجی در ایتالیا انتخاب شد، پیشنهاد فیلم در اسپانیا دریافت کرد

سریال Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن ) به طرز شگفت انگیزی باعث ظهور هانده ارچل و کرم بورسین در عرصه بین المللی شد.

وقتی سریال کمدی عاشقانه به عنوان یک درام تابستانی از فاکس تی وی شروع شد، هیچکس فکر نمی کرد به این نقطه برسد.به لطف پخش سریال که در 85 کشور پخش شده به خصوص بازیگران اصلی به یک سلبریتی مشهور جهانی تبدیل شدند!

کرم بورسین بهترین کسی بود که از این شهرتی که با سریال به دست آمد استفاده کرد.هانده ارچل چندی پیش برای چند مصاحبه به ایتالیا رفت. این سریال تاثیر زیادی در این کشور و همچنین در اسپانیا داشت. صحبت از این بود که ارچل با برخی برندها ملاقات کرده و در دوره آینده همکاری هایی را انجام خواهد داد.

با این حال کرم بورسین از این فرصت بیشتر استفاده می کند!  بورسین  برای یک رویداد به اسپانیا رفت، به خصوص پس از اینکه در کشورهای آمریکای لاتین درباره این سریال صحبت شد.

این بازیگر در اسپانیا مورد استقبال شدید طرفدارانش قرار گرفت و در مطبوعات اسپانیا هم مطرح شد. کرم بورسین که با بازیگر محبوب اسپانیا ، آنتونیا باندراس ملاقات کرد و دوباره به این کشور دعوت شد، در دومین دیدارش توجه زیادی را به خود جلب کرد. سرانجام وقتی برای مراسم دیگری به اسپانیا رفت، این بار با بازیگران La Casa De Papel و کارگردانان معروف اسپانیا دیدار کرد.

بازیگری که با آلوارو مورته، ملقب به پروفسور، در سریال La Casa De Papel نتفلیکس ملاقات کرد، در اسپانیا هم ملاقات هایی داشت. عکس های او با مورته باعث شد تا درباره بورسین  در شبکه های اجتماعی بیشتر صحبت شود.

بورسین پس از آخرین سفرش به اسپانیا در بازگشت به ترکیه خبر خوشی داد. وی با بیان اینکه چند ملاقات و گفتگوهای طولانی با آلوارو مورته داشته است، گفت: «در حال حاضر به عنوان شریک در یک بیزینس هستیم، از آنجا با هم ملاقات می کنیم. ما در مورد بازار اینجا و آنجا زیاد صحبت کردیم.»

این بازیگر با بیان اینکه سریال های ترکیه ای در اسپانیا با استقبال مواجه می شوند، گفت:درباره  سریال های ما در اسپانیا زیاد صحبت می شود، زیاد تماشا می شود. بنابراین، به لطف این، فکر می کنم فرصت های شغلی بین هر دو کشور وجود خواهد داشت. در اینجا هم می‌توانیم نماینده کشورمان باشیم.»

او اظهار داشت که در تلاش برای یادگیری زبان اسپانیاییه و ممکن است در روزهای آینده روی فیلمی کار کند.

به هر حال، پس از موفقیت این بازیگر در اسپانیا، خبرهای خوبی از ایتالیا آمد. کرم بورسین در رای گیری جوایز ماریا لو اسکو که در ایتالیا برگزار شد به عنوان بهترین بازیگر مرد خارجی انتخاب شد.

مشخصه که کرم بورسین  روز به روز در عرصه بین المللی شهرت بیشتری پیدا می کند و مذاکرات جدیدی برای پروژه های جدید انجام می دهد. به نظر می رسد این بازدیدها با فیلمبرداری پروژه های جدید در روزهای آینده ادامه داشته باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا