سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

استایل سرنای ساریکایا در سریال Aile مورد علاقه بینندگان خانم است!

سرنای ساریکایا بازیگر نقش شخصیت دوین در سریال Aile (خانواده) پس از سال ها با پروژه ای که طرفدارانش را به شدت تحت تاثیر قرار داد به تلویزیون بازگشت.

سرنای ساریکایا که از زمان انتشار سریال Medcezir ( جزر و مد ) در سال 2015 از سریال های تلویزیونی دور مانده است، نقش اصلی را با کیوانچ تاتلیتوغ در سریال خانوادگی به اشتراک گذاشت که امتیازات بسیار خوبی دریافت کرد، اتفاقی که طرفداران او را خوشحال کرد.

وقتی به تیتراژ سریال خانوادگی نگاه می کنیم، باشاک تیزر و بوراک سانوک با عنوان «استایلینگ» ظاهر می شوند.

به عبارت دیگر، باشاک دیزر، همسر کیوانچ تاتلیتوگ نیز به طور موثر در سریال Aile شرکت می کند و سهم بزرگی در ایجاد استایلینگ دارد.

این واقعیت که سبک لباس پوشیدن سرنای ساریکایا یکی از مهم ترین عناصری است که تصویر یک زن قوی و خودکفا را به نمایش می گذارد، دور از ذهن نمی ماند.

از اولین قسمت‌های سریال، کت‌ها، ترکیب‌ها و لباس‌های استایلی که شخصیت دیوین به تن می‌کرد، بسیار مورد توجه مخاطبان زن قرار گرفت.

این وضعیت که در شبکه های اجتماعی نیز مطرح شد، همراه با اندام زیبای سرنای ساریکایا، به یکی از نقاط تیراندازی سریال Aile تبدیل شد.

دوین که انتخاب های جسورانه ای برای لباس دارد، با ژاکت ها و پیراهن ها نیز ظرافت چشمگیری ارائه می دهد که قدرت او را در زندگی تجاری نشان می دهد.

 

بعضی ها هستند که حتی با نگاه کردن به لباس های او متوجه می شوند که شخصیت دوین چقدر شجاع است.

بینندگانی که فکر می‌کنند فهرست‌های سریال انتخاب‌های درستی داشته‌اند، احساس می‌کنند که باید لباس‌های دوین را در هر قسمت جدید بررسی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا