سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Nomen که طرفداران هالیت ارگنچ منتظر آن بودند در راه است!

هالیت ارگنچ یکی از چهره های اکران دیزنی پلاس و یکی از نام هاییه که طرفدارانش مشتاقانه منتظر پروژه های جدیدش هستند.
این بازیگر که سال ها در سریالها حضور داشته و با پروژه های مهمی که بازی کرده استعدادش را نشان داده نه تنها در ترکیه بلکه در خارج از کشورش هم طرفداران زیادی دارد. به همین دلیله که منتظر سریال جدید ارگنچ به نام  Nomen هستیم.

این بازیگر ماه قبل در بیانیه ای گفت که این یک پروژه جدید است اما وضعیت مشخصی وجود ندارد. هالیت ارگنچ در مورد پروژه های جدید گفت: «ما در حال مذاکره هستیم، هیچ چیز مشخص نیست. دارم کارها را ارزیابی می کنم انتظار نقشی ندارم، نقش و سناریو را در میان پیشنهادها نگاه می‌کنم و بر اساس آن تصمیم می‌گیرم.»

تحولات در مورد سریال Nomen به سرعت در حال پیشرفته و مشخص شد که این بازیگر کار روی سریال را آغاز کرده است. هالیت ارگنچ پس از پخش سریال بابل در سال 2020 از شبکه استار تی وی مدت زیادیه که جلوی دوربین نرفته است، این بازیگر که پس از وقفه ای 1.5 ساله به زودی روی صحنه می رود، مقدمات بازیش را آغاز کرد.

این بازیگر  داستان مردی را به تصویر می‌کشد که پس از به کما رفتن همسرش با ا و تله‌پاتی انجام می‌دهد، در این پروژه با دو بازیگر مهم زن مانند سونگول اودن و ملیس سزن همبازی می‌شود.

Nomen، یکی از سریال های ترکی اورجیناله که دیزنی پلاس به دقت روی آن تمرکز کرده است. مقدمات ساخت این سریال که دنیز ترکالی هم به جمع بازیگران آن پیوست در مرحله پایانیه و قرار است به زودی فیلمبرداری آن آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا