سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تونی سیریکو بازیگر فیلم The Sopranos در ۷۹ سالگی درگذشت

تونی سیریکو، بازیگر محبوبی که در هر شش فصل سریال The Sopranos نقش مافیای معروف پائولی  “Walnuts” گوالتیری را بازی کرد، روز جمعه درگذشت. او 79 سال داشت.

مدیر برنامه سیریکو، باب مک گوان، این خبر را به سی بی اس نیوز تایید کرد و گفت سیریکو “یک مشتری عالی و وفادار” بود که “هر کاری برای کمک به افراد نیازمند انجام می داد.” مک گوان دلیل مرگ را نگفت. مایکل ایمپریولی که برای ایفای نقش کریستوفر موتیسانتی در سریال موفق HBO برنده جایزه امی شد، روز جمعه در اینستاگرامش این خبر را به اشتراک گذاشت.

در بیانیه طولانی این بازیگر آمده است: «این برای من دردناکه که بگویم دوست، همکار و شریک من، تونی سیریکو بزرگ امروز درگذشت. “تونی شبیه هیچ کس دیگری نبود: او  وفادارترین و مهربانترین آدمی بود که من می شناختم. من در بسیاری از اوقات در کنار او بودم: در روزهای خوب و بد. اما بیشتر اوقات خوب. خنده های زیاد.

او ادامه داد: برای همیشه دلم برایش تنگ خواهد شد. او واقعاً غیرقابل جایگزینه. من با خانواده، دوستان و طرفدارانش همدردی می کنم . او محبوب بود و هرگز فراموش نخواهد شد..”

مرگ سیریکو کمی بیش از 9 سال پس از مرگ ستاره اصلی سوپرانوها، گاندولفینی، در ایتالیا در ژوئن 2013 اتفاق افتاد. مرگ سیریکو همچنین یک روز پس از مرگ جیمز کان، ستاره پدرخوانده رخ داد. او 82 سال داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا