سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

مِلیسا راچ سقط جنین رو در بارداری قبلیش در اعلانی فاش کرد …

ستاره ی دب اکبر(بیگ بنگ تئوری) مِلیسا راچ ، انتظار بچه ی اولش رو میکشه و در یه مقاله ی صادقانه در یک آگهی درباره ی سقط جنین اندوه آوری که آخرین بار حاملگیش تجربه کرد صحبت کرد .
در ستون مهمان ها برای گلِمِر نوشته شده ، بازیگر زن تلویزیون تا حد زیادی وحشت زده شده که بارداری اخیرش نتیجه‌اش به یک فقدان دیگه برسه ، ولی گفت که امیدواره به اشتراک گذاشتن همه ی داستانش به بقیه کمک بکنه .
« زمانی که بخاطر شکست در بارداریم یا مسائل کشمکش با باروریم غصه دار بودم ، هر شادی ، اعلان انتظار بچه مثله یه سوراخ کوچیک توی قلب بود .»
اون نوشت :«بنابراین زمانی که من درباره‌ی به اشتراک گذاشتن اخبار انتظار کشیدن برای این بچه ، همه ی چیزی که تونستم بهش فکر کنم این بود که یه زن دیگه هم داره مثله رنجی که من کشیدم بخاطر شکستش سوگواری میکنه ، نگرانه که دیگه نتونه دوباره باردار بشه ، و داره راجع به دسته بندی کوچیک من میخونه . یکم احساس عدم صراحت داشت که کشمکشی رو که برام پیش اومد رو اینجا به اشتراک نذارم .»

راچ سقط جنینش رو یکی از عمیق ترین غم ها که تا الآن تو زندگیش تحمل کرده میدونه ، و به صراحت درباره‌ی افسردگی که بعدش تجربه کرده و با سرزنش بی مورد خودش افزایش پیدا کرده میگه .
اون نوشت :«لازم نیست که شما به خاکسپاری برین یا از وقت کاریتون برای سوگواری کردن بذارین ، ولی اون این حقیقت رو عوض نمیکنه که یه چیز گرانبها به طرز غیر منتظره‌ای از زندگیتون گرفته شده .»
در «بیگ بنگ تئوری» راچ نقش بِرنادِت رو بازی میکنه ، ژه میکرو بیولوژیست که با هُوارد ، یکی از چهار ستاره ی مرد اصلی فیلم ازدواج میکنه .
بِرنادِت و هُوارد از بچه ی اولشون در قسمتی از فصل آخر ، استقبال کردن .
« چیزی رو که من مطمئناً میدونم اینه که این تجربه من رو برای همیشه عوض کرده .» اون نوشت که :« میدونم که این منو برای هر لحظه از بارداریِ جاریِ خودم قدرشناس میکنه ، و امیدوارم که ازم یه مادر بهتر تو ظرفیتی که بتونم در نهایت بچه‌ای رو در بازوهام نگه دارم که تو قلبم بوده .»

8987

WEST HOLLYWOOD, CA - MARCH 07:  Writer Winston Rauch (L) and wife actress Melissa Rauch attend the premiere of Sony Pictures Classics' "The Bronze" at SilverScreen Theater at the Pacific Design Center on March 7, 2016 in West Hollywood, California.  (Photo by David Livingston/Getty Images)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا