سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ادای احترام سیلوستر استالونه به «دوست خوبش» جیمز کان پس از مرگش: « یک مرد مرد»

سیلوستر استالونه برنده 76 ساله گلدن گلوب، روز جمعه به “دوست خوبش” ادای احترام کرد و بیانیه ای به یاد او و عکس هایی در اینستاگرام پس از مرگ ستاره پدرخوانده در سن 82 سالگی در روز چهارشنبه به اشتراک گذاشت. استالونه نوشت:

“دلم برای دوست خوبم و بازیگر بزرگ، جیمز کان تنگ خواهد شد! سخت، باهوش، مردانه. بی نظیر!”

او و کان برای اولین بار در سال 2005 در فصل 2 لاس وگاس شبکه NBC با هم کار کردند، که در آن کان در نقش اد دیلین بازی کرد. اخیراً، هر دو در مستند چاک زیتو: یک داستان آمریکایی ظاهر شدند.

مرگ کان روز پنجشنبه با بیانیه ای در حساب کاربری تایید شد. علت مرگ او مشخص نشد.

در این بیانیه آمده است: با اندوه فراوان شما را از درگذشت جیمی در شامگاه 6 جولای مطلع می کنیم. “خانواده ایشان از ابراز عشق و تسلیت صمیمانه قدردانی می کنند و از شما می خواهند که در این زمان سخت به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید..”

برخی از برجسته‌ترین نقش‌های کان شامل پدرخوانده (1972)، بدبختی (1990) و جن (2003) روی پرده سینما بود. او همچنین در فیلم هایی چون آهنگ برایان (1971)، سیندرلا لیبرتی (1973)، قمارباز (1974)، رولربال (1975)، دیک تریسی (1990)، موشک بطری (1996) و پاک کن (1996) بازی کرده است.

کان همچنین در طول زندگی حرفه ای درخشانa جوایز متعددی را به دست آورد، از جمله چهار نامزدی گلدن گلوب، و همچنین از جوایز اسکار و جوایز امی. در سال 1978 در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود او مفتخر به دریافت یک ستاره شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا