سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آیچا آیشین توران و اکین کوچ برای رفتن به صحنه لحظه شماری می کنند!

دو نام مطرح فصل گذشته آیچا آیشین توران و اکین کوچ در فیلمی به نام İnandır Beni (باورم کن) کنار هم قرار می گیرند. دو بازیگر موفق برای سر صحنه فیلمبرداری پروژه جدید روز شماری می کنند.

آیچا آیشین توران مدت هاست از صحنه فیلمبرداری دور بوده است. هشت ماه از پایان سریال Ada Masalı (داستان جزیره) می گذرد که این بازیگر زیبا آخرین نقشش را در آن ایفا کرد. آیچا آیشین توران بعد از این سریال  استراحت کرد.

اکین کوچ یکی از بازیگرانیه که متوقف نمی شود. این بازیگر موفق در سریال تلویزیونی Show Üç Kuruş ( سه قرون) نقش اول را بر عهده گرفت که در زمستان گذشته ادامه داشت  علاوه بر این، با فیلم‌هایی به نام‌های Kurak Günler  و Okul Tıraşı که در آن‌ها نقش‌های اصلی را  بر عهده داشت، در جشنواره‌های خارج از ترکیه به رقابت پرداخت

این دو ستاره هم اکنون در نقش های اصلی سریالی به نام İnandır Beni گرد هم می آیند. شمارش معکوس برای فیلمبرداری این سریال ادامه دارد. بر این اساس، آیچا آیشین توران و اکین کوچ بلافاصله پس از تعطیلات  سر صحنه فیلمبرداری سریال Inandır Beni خواهند بود.

این سریال در آسوس، منطقه تاریخی و توریستی دریای اژه شمالی فیلمبرداری خواهد شد

در این سریال،آیچا آیشین توران شخصیت صحرا را که در یک آژانس تبلیغاتی کار می کند و اکین کوچ عکاس موفقی به نام دنیز را به تصویر می کشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا