سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تاکتیکی که در سریال آلپ ارسلان موفقیت آمیز بود حالا برای سریال بارباروس ها هم اعمال شده است!

مقدمات اولیه سریال بارباروس ها با بازی نام های مهمی مانند انگین آلتان دوزیاتان و اولاش تونا استپه  تقریبا یک سال طول کشید. در واقع، قسمت اول ماه ها پس از شروع فیلمبرداری منتشر شد و در این مرحله، می دانیم که تیم عجله ای ندارد. با این حال، نتیجه کسی را راضی نکرد.

داستان بارباروس آنچنان که می خواست بر روی صفحه نمایش منعکس نشد. فصل اول پروژه که TRT1 آن را با بودجه های کلان ساخت ، متأسفانه رضایت بخش نبود و بلافاصله پس از آن تغییرات بزرگی رخ داد.

سریال Uyanış Büyük Selçuklu (بیداری سلجوقیان بزرگ) هم به عنوان یک سریال تاریخی قوی روی پرده TRT1 بود و بسیار موفق بود. با این حال، در سریال سلجوقی بزرگ :آلپارسلان که بعداً منتشر شد، همه چیز کاملاً تغییر کرد. به جز چند بازیگر، کل فهرست تمدید شده است. داستان کاملاً تغییر کرده و یک سریال کاملاً جدید فاش شده است.

 

TRT1 مصممه این تجربه ارزشمند در سریال آلپارسلان را  در سریال بارباروس ها اعمال کند. بازیگران زیادی از تیم بارباروس ها جدا شدند. مشخص شد  انگین آلتین دوزیاتان ، یولاش تونا آستپه و پلین آکیل سریال را ترک کردند.

برای بسیاری از بینندگان می توان این را به عنوان از هم پاشیدگی تیم تعبیر کرد، اما در واقع این حرکتی که برای ایجاد یک دوره جدید و یک سریال جدید انجام شده، شبیه استراتژی آلپارسلان است.

دوره ای که با نام بارباروس ها منتشر می شد حالا به پایان رسیده است. یک دوره کاملاً جدید آغاز خواهد شد و راه با بازیگران و داستان کاملاً جدید ادامه خواهد یافت. در این روند، معلوم نیست انتظارات TRT1 برآورده می شود یا خیر، اما می بینیم که مخاطبان مشتاقانه منتظر سریال جدید هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا