سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بروس ویلیس به افتخار سالگرد فیلم Die Hard به پشت بام «ناکاتومی پلازا» رفت

بروس ویلیس با بازدید از پشت بام معروف پلازا سر به فلک کشیده ناکاتومی، سی و چهارمین سالگرد ساخت فیلم اکشن پرفروش Die Hard را جشن گرفت.

روز جمعه، اما همینگ، همسر ویلیس، یک مونتاژ ویدئویی را به اشتراک گذاشت که شامل صحنه‌هایی از فیلم اکشن محبوبه که با کلیپی از ستاره ایستاده روی پشت بام و به افق نگاه می‌کند.

همینگ نوشت : 4 سال بعد در بالای ناکاتومی پلازا،

فیلم Die Hard در 15 ژوئیه 1988 برای اولین بار به نمایش درآمد و با فروش 140 میلیون دلاری موفق شد و ویلیس را به یک مرد برجسته و قهرمان اکشن تبدیل کرد.

این پست شیرین چند ماه پس از انتشار بیانیه ای از سوی خانواده ویلیس منتشر شد که در آن اعلام کردند او از کانون توجهات کنار خواهد رفت. در ماه مارس، همینینگ، همراه با همسر سابق ویلیس، دمی مور، و پنج دختر این بازیگر، بیانیه مشترک خانوادگی به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که این بازیگر 67 ساله به دلیل بیماری آفازی که دارد و بر  توانایی های شناختی او تأثیر می گذارد از حرفه اش کناره گیری می کند.

“این یک زمان واقعاً چالش برانگیز برای خانواده ما است و ما از عشق، شفقت و حمایت مداوم شما خیلی قدردان هستیم. ما به عنوان یک واحد خانواده قوی در حال عبور از این اتفاق هستیم.»
زنان در پایان این پست نوشتند: «همانطور که بروس همیشه می‌گوید، “زندگی کن” و ما با هم قصد داریم این کار را انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا