سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

جزییات جدایی اوزگو کایا که با سریال Üç Kız Kardeş درخشید، همه را شگفت زده می کد!

اوزگو کایا با سریال  Üç Kız Kardeş (سه خواهر) که از کانال D پخش شد درخشید. این بازیگر جوان که به خاطر موفقیتش در شخصیت ترکان مورد تشویق قرار گرفت، در فصل دوم هم با همین شخصیت خواهد درخشید.

پس از پایان فصل اول، عوامل سریال که در حال استراحتند، در ماه آگوست گرد هم می آیند و دوباره فیلمبرداری را آغاز می کنند

اوزگو کایا که با بازی در نقش اول سریال Kimse Bilmez (هیچ کس نمی داند) که در سال 2019 از ATV پخش شد، یکی از مهم ترین امتحانات زندگیش را با موفقیت پشت سر گذاشت، او با همبازیش در سریال، بوراک سردار وارد رابطه شد

رابطه طولانی این زوج ماه گذشته به پایان رسید و جدا شدند . اوزگو کایا در بیانیه اش گفت: “ما رابطه مان را در چارچوب احترام به پایان رساندیم، من زیاد اظهار نظر نمی کنم.” این بازیگر با بیان اینکه خیانتی در کار نبوده و امکان درباره با هم بودنشان وجود ندارد موضوع را بست.
از سوی دیگر بوراک سردار شانال ترجیح داد در این مورد سکوت کند. از این بازیگر جوان وقتی در مورد عشق قدیمیش اوزگو کایا پرسیده شد از عبارات احترام آمیز استفاده کرد.

در حالی که این بازیگر ادعای پایان یافتن رابطه آنها به دلیل خیانت را تکذیب کرد، درباره جزئیات این جدایی توضیح داد:

اوزگو و من کاملا دوستانه از هم جدا شدیم. گاهی اوقات این اتفاق می افتد، مردم  با هم کنار نمی آیند. چندتا چهارراه هست شما این را با دوست خود تجربه می کنید، با خانواده خود یا  با معشوق خود زندگی می کنید. همسران 20 ساله هم در حال جدا شدن هستند. پس ما با شکستن خودمان از هم جدا نشدیم، خیانت در کار نیست.»

این بازیگر با بیان اینکه تصمیم جدایی را با هم گرفتند، اظهار داشت زمانی که دیدند به توافق نمی رسند، جدایی متمدنانه ای داشتند. آنها  همسایه هستند و در مجاورت یکدیگر زندگی می کنند، اما انتظار نمی رود که بین آنها به وجود بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا