سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

CBS :B Positive قسمت های بیشتری را برای سریال کمدی پنجشنبه شب سفارش می دهد.

بازیگران و عوامل سریال B Positive هدیه کریسمس را زودتر گرفتند.  

 CBS پنج قسمت اضافی را به sitcom سفارش داده است و تعداد قسمتهای فصل اول B Positive را به 18 قسمت می رساند . تا الان فقط پنج قسمت پخش شده است و سریال بعد از وقفه در 7 ژانویه برمی گردد.

 سریال کمدی ،B Positive پنجشنبه شب ها پخش می شود و توماس میدلدیچ ، آنالی اشفورد ، کتر دونوهو ، سارا رو ، ایزی جی و ترنس ترل در آن بازی می کنند.

در اینجا بیانیه ایی در مورد قسمت اضافی آمده است:

 

CBS برای پخش فصل 2020-2021 یک سفارش کامل به B POSITIVE داده است.

B POSITIVE ، از تهیه کننده اجرایی برنده جایزه چاک لور و خالق مارکو پنت ، بازیگر نامزد جایزه امی توماس میدلدیچ و برنده جایزه تونی آنالی اشفورد درباره درو (میدلدیچ) ، یک درمانگر و پدری که، وقتی متوجه شد به کلیه نیاز دارد ، به  سوی جینا (اشفورد) ، زنی که داوطلب است ، می رود. کتر دونوهو ، سارا رو ، ایزی جی و ترنس ترل نیز بازی می کنند. این سریال از تجربه شخصی Pennette به عنوان دریافت کننده پیوند الهام گرفته شده است.

B POSITIVE پنجشنبه ها (8: 30-9: 00 PM ، ET / PT) از شبکه تلویزیونی CBS پخش می شود. این مجموعه توسط Chuck Lorre Productions و با همکاری برادران وارنر تولید شده است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا از برنامه تلویزیونی B Positive در CBS لذت برده اید؟ خوشحالید که شبکه قسمتهای دیگری را سفارش داده است؟ آیا امیدوارید که برای فصل دوم تمدید شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا