سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

کانال دی اعلام کرد، بازیگران سریال O Kız شگفت انگیز هستند!

انتخاب تیم بازیگران سریال O Kız (آن دختر) کانال دی که به زودی خودش را برای دیدار با مخاطبان خود آماده می کند، به پایان رسید. هر هفته نام های جدیدی به مجموعه بازیگران سریال اضافه می شود. جدیدترین کسی که به  این سریال پیوست, سزین آکباش اوغوللاری بود

بازیگر موفق سزین آکباش اوغوللاری به شخصیت Sitare در سریال  جان می بخشد. Sitare یک زن تاجر زیبا و خشن در اواخر 30 سالگی است. او نه تنها با زیبایی و جذابیتش بلکه با حالت سرد و موفقیت یک زن خیره کننده است.

در سریال O Kız به کارگردانی Özlem Günhan  ارکان پتککایا نقش اصلی را بازی می کند. با نام های جدید، بازیگران سریال هم بسیار قوی شده اند.
بنابراین چه کسانی در بین بازیگران تاثیرگذار سریال هستند و کدام شخصیت ها را به تصویر می کشند؟ در اینجا بازیگران و شخصیت های آنها آمده است:

ارکان پتک کایا (کادیر)، سزین آکباش اوغوللاری (ستاره)، اوگدای گیریشکن (اوزان)، دیلین دوگر (زینپ)، احمد مکین (اسماعیل)، آسیه دینچسوی (تورکان)، اورهان کیلیچ (فوزی)، آیتن اونچو اوغلو (فاتما)، مونیره آپا (نیمت)، ایلگین چاکیر (من)، ملیح سلچوک (صالح)، ایج افه (ایپک)، گوکتوگ ییلدیریم (مصطفی )

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا