سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لالا کنت می گوید که او و نامزد سابقش رندال امت فقط بخاطر دختر یک ساله شان با هم ارتباط برقرار می کنند.

لالا کنت از آزادی که تازه بدست آورده و فرصتی برای گذراندن وقت با دخترش اوشن هیجان زده است.

ستاره Vanderpump Rules روز سه شنبه در مورد جدایی اش از نامزد سابقش راندال امت و دیدگاهش درباره این موضوع صحبت کرد.

به گفته کنت، او و امت – که اواخر سال گذشته جدا شدند فقط درباره مسائل دختر یک ساله شان با هم صحبت می کنند.

او توضیح داد: “ما فقط در مورد اوشن ارتباط برقرار می کنیم.” «خیلی کوتاه  معمولاً در حد چند جمله و ..

کنت و امت در مارس 2021 به اولین فرزندشان خوش آمد گفتند. نه ماه بعد، آنها نامزدی سه ساله شان را بهم زدند و هیچ ارتباط واقعی خارج از والدین مشترک ندارند. این رابطه مدت کوتاهی پس از اینکه ظاهراً این زوج با هم درگیر شدند، از هم پاشید و کنت در گذشته ادعا کرده  که امت چندین بار به او خیانت کرده است.

در اواخر ژوئن، لس‌آنجلس تایمز گزارشی انفجاری منتشر کرد که شامل زنان زیادی بود که امت را به سواستفاده جنسی و رفتار نامناسب متهم می‌کردند و همچنین دستیاران سابق امت را به کلاهبرداری و رفتارهای توهین‌آمیز متهم می‌کردند. یکی از نمایندگان این تهیه کننده قاطعانه تمام اتهامات ارائه شده در مقاله را رد کرد.

کنت، با این حال، گفت که ادعاهای مطرح شده در این گزارش “قطعاً ناراحت کننده” است و او به این موضوع فکر کرد که چگونه روزی به سوالهای دخترشون درباره جدایی و جنجال های امت پاسخ خواهد داد.

او به اشتراک گذاشت: “، میدونم که او قراره بزرگ شود، چیزهایی خواهد خواند، چیزهایی را تماشا خواهد کرد.” من [برنامه‌ریزی می‌کنم] با او کاملاً شفاف باشم.»

او به اشتراک گذاشت: “بدیهی است، من می دانم که او قرار است بزرگ شود، چیزهایی خواهد خواند، چیزهایی را تماشا خواهد کرد.” من [برنامه‌ریزی می‌کنم] با او کاملاً شفاف باشم، و وقتی او سؤال می‌پرسد، فکر نمی‌کنم که استفاده از آن برای کسی مفید باشد.

در حال حاضر، و در سال آینده، کنت توضیح داد که “از مجرد بودن و اینکه یک مادر خوب و آزاد باشد، هیجان زده است او افزود: “این چیزیه که هست — آزادی! من برای آن بسیار هیجان زده هستم.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا