سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Üç Kız Kardeş در فصل دوم رونق واقعی خواهد گرفت.

سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) که برگرفته از رمانی به همین نام اثر ایکلال آیدین است، به یکی از تاثیرگذارترین پروژه های کانال دی تبدیل شده است.


فصل اول این سریال که در آیوالیک فیلمبرداری شد 16 قسمت به طول انجامید.  سریال سه خواهر  که از 22 فوریه شروع شد، شروع خوبی داشت و مخاطبان زیادی را جذب کرد. ایکلال آیدین شخصیت نسرین را به عنوان قهرمان رمان  به تصویر کشید.


در قسمت های بعدی سریال  فهمیده شد که داستان مورد علاقه مخاطب  بود و بازیگران با نام های مناسب انتخاب شدند. ماه رمضان و نزدیک شدن به روزهای تابستان که تماشاگران از سریالها دور شدند، بزرگترین مانع پیشرفت این سریال بود .

محاسبات برای سریال Üç Kız Kardeş نشان می دهد که در فصل دوم می تواند مخاطبان بسیار بیشتری را جذب کند. در اواخر ماه اوت، تیم دوباره متحد می شود و فیلمبرداری آغاز می شود. احتمالا از اواسط شهریور پخش قسمت های جدید از کانال دی شروع میشه. با باز شدن مدارس، از سپتامبر انتظار می رود علاقه بسیار شدیدتری به سریال Üç Kız Kardeş وجود داشته باشد.

همچنین در دوره جدید سریال شاهد شخصیت های جدید و نام های معروف جدید خواهیم بود. اگرچه هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در این زمینه منتشر نشده  اما در پشت صحنه مذاکرات بر سر برخی نام ها بازتاب داشت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا