سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

یامور تانریسسین که گفته می شد به ایالات متحده می رود، در یک حرکت غافلگیر کننده سر صحنه فیلم دیده شد!

اخیراً انواع و اقسام خبرها از یامور تانریسسین به گوش می رسد که پس از استراحت بزرگش بعد از سریال Kalp Yarası (زخم قلب)  به زودی به آمریکا خواهد رفت. با این حال، او سر صحنه فیلمبرداری ظاهر شد.

یامور تانریسسین  بازیگر موفقی که تاکنون در پروژه های زیادی شرکت داشته، اما بیشتر به خاطر شخصیت عایشه در سریال Kalp Yarası مورد توجه قرار گرفت.

پس از پایان سریال Kalp Yarası (زخم قلب) ، مدتی از پروژه جدید یامور تانریسسین خبری نبود. در خبری که چند روز پیش منتشر شد، عنوان شده بود که این بازیگر موفق برای عکاسی مجله به آمریکا می رود و سپس برای مدتی در آنجا به تعطیلات می پردازد. با این حال او همه را شگفت زده کرد.
این بازیگر زیبا به جای سفر به آمریکا  سر صحنه فیلمبرداری Üçüncü Gün (روز سوم)  ظاهر شد فیلمبرداری فیلم «Üçüncü Gün» که یامور  در آن نقش اصلی را با برک آتان به اشتراک می گذارد، آغاز شده است. فیلمنامه این سریال به تهیه کنندگی اتو پروداکشن متعلق به Ece Yosmaoğlu است.

مصطفی کوتان کارگردان فیلم Üçüncü Gün است

کمدی رمانتیک Üçüncü Gün قرار است سال آینده اکران شود. انتظار می رود این فیلم به لطف دو بازیگر برجسته، یامور تانریسسین  و برک آتان، که در سال های اخیر در حرفه خود پیشرفت کرده اند، توجه زیادی را به خودش جلب کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا