سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

افرا ساراچ اوغلو اولین خبر خوب از سریال Yalı Çapkını را داد

یکی از سریالهای  بلندپروازانه استار تی وی در فصل جدید، سریال Yalı Çapkını است. مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو به عنوان شریک در سریالی که مدتیه در دستور کار قرار گرفته جلوی دوربین خواهند رفت. افرا ساراچ اوغلو که مدت زیادی است روی پرده نرفته درباره بازی موفقش در سریال Yeşilçam که برای آخرین پلتفرم دیجیتال BluTV فیلمبرداری شده است صحبت شد.

این بازیگر جوان که با سریال Fazilet Hanım ve Kızları ( فضیلت خانم  و دخترانش) توجه زیادی را به خود جلب کرده بود در سال 2020 در سریال Öğretmen (معلم) بازی کرد و بعداً در سریال Yeşilçam ایفای نقش کرد. حالا پس از دو سال وقفه با سریال Yalı Çapkını او برای بازگشت دوباره به سینما آماده می شود.

او برای دومین بار با مرت رمضان دمیر که پیش از این در سریال Öğretmen با او همبازی بود جلوی دوربین می رود.

این سریال که فیلمبرداری آن در شهر آنتپ آغاز می شود نیز مشتاقانه مورد انتظار طرفداران ساراچ اوغلو است. در این سریال که مرت رمضان دمیر نقش شخصیت فریت را بازی می کند، زندگی دو جوان در عمارت پس از ازدواج غیرعمدشان روایت می شود.

کارگردان این سریال که داستانی جالب دارد برکو آلپتکین است.

اولین خبر خوب در مورد سریال از افرا ساراچ اوغلو بود. ساراچ اوغلو با بیان اینکه آنها در ماه سپتامبر روی پرده خواهند رفت، همچنین گفت که فیلمبرداری از 29 جولای آغاز خواهد شد. امیدوارم در ماه سپتامبر پروژه ای داشته باشیم.» او سعی کرد با گفتن این جمله که «پروژه سریال با OGM است» جزئیاتی ارائه نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا