سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بن افلک از جنیفر لوپز دوست دختر سابقش به عنوان ‘سخت کوش ترین فرد’ در هالیوود تمجید می کند

هیچ مشکلی بین بن افلک و نامزد سابقش جنیفر لوپز وجود ندارد.

به تازگی بن افلک  ، فیلمساز برنده اسکار آرگو ادای احترامی به  نامزد سابقش کرد  به ویژه به یاد همان زمان حضورشان در فیلم Gigli در سال 2003.

“من فکر می کردم که من اخلاق کار خوبی دارم ، اما آنچه که [لوپز] متعهد بود  که روز به روز انجام دهد ، جدی بودنش بود ، روش آرام و فداکارانه ای که داشت  کاملاً فروتنی من را از بین برد. او در رسیدن به اهدافش جدیه و برمی گردد و تلاشش را دوچندان می کند.” “او تا به امروز سخت کوش ترین فردی است که در این کار با او روبرو شده ام. او استعداد بالایی دارد ، اما برای موفقیتش هم  بسیار سخت کار کرده است و من برای او بسیار خوشحالم که به نظر می رسد ، بلاخره ،  اعتباری که شایستش است را به دست آورده.”

افلک 48 ساله و لوپز (که هم اکنون با الکس رودریگز بازیکن سابق یانکی ها نامزد است) در اوایل دهه 2000 حدود دو سال با هم بودند. علاوه بر فیلم جیگلی ، این زوج در کمدی Jersey Girl 2004 و موزیک ویدئو  لوپز به نام  “Jenny From the Block در سال 2002 در مقابل یکدیگر ظاهر شدند.

نقل قول های InStyle از افلک در کنار سایر چهره های شخصی و حرفه ای زندگی لوپز به چشم می خورد ، از جمله دوست قدیمی او (و بازیگر نقش دوم) لیا رمینی ، شارلیز ترون و میشل اوباما ..

اوباما گفت: “دنیا می داند که جنیفر  – استعداد ، زیبایی و اخلاق کاری بی نظیری دارد. . “اما آنچه بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار می دهد تعهد بی دریغ او در استفاده از این استعداد ها و وهبتهاست و استفاده از سیستم عاملش برای دادن صدا به افراد بی صدا است. این که  برای بهبود مراقبت های بهداشتی مادران و کودکان کار می کند ، تشویق افراد بیشتری به رای دادن یا آواز خواندن او در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ، جنیفر همیشه می دانسته که زندگی وقتی با دیگران به اشتراک گذاشته می شود بهترین است. “

لوپز که به تازگی محصولات  مراقبت از پوستش J.Lo Beauty خود را راه اندازی کرده است ، قراره در درام کمدی با من ازدواج می کنی دیده شود .  او در حال حاضر مشغول فیلمبرداری کمدی اکشن  Shotgun Wedding است و اخیراً برای بازی در نقش یک قاتل در فیلم ترسناک The Mother (مادر) در Netflix قرارداد امضا کرده است.

لوپز قبلاً در مورد نحوه کار خود به EW گفت: “زندگی و حرفه من این است که نگذارم مردم مرا در صندوق خود بگذارند ، بلکه در این حد بی حد و حصر هستم که من می توانم بسیاری از کارها را انجام دهم و شما نمی توانید به من بگویید که اینها چیست.” . “من تنها کسی هستم که چنین چیزی را دیکته می کنم. آنچه در این مرحله از کارم دنبال می کنم فیلم هایی هستند که در بسیاری از سطوح کار می کنند. بهترین فیلم ها به عنوان یک داستان کار می کنند [و] چیزی در مورد زندگی و انسانیت می گویند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا