سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

حرکت غافلگیر کننده ایرم حلواجی اوغلو در شبکه های اجتماعی

ایرم حلواجی اوغلو بازیگر نقش اصلی سریال ترکی فرار که پروژه افتتاحیه دیزنی پلاس برای ترکیه است و با  انگین آکیورک همبازیه ، نامیست که جدا از پروژه هایی که در آن شرکت می کند، اغلب در زندگی خصوصی او صحبت می شود.

بازیگر نقش شخصیت «دفنه» در سریال  Annenin Sırrıdır Çocuk (فرزند راز مادر است ) این روزها زندگی خصوصیش را در دستور کار قرار داده است. آخرین حرکت حلواجی اوغلو که فعالانه از حساب کاربریش در شبکه های اجتماعی استفاده می کند توجه ها را به خودش جلب کرد.

این بازیگر زیبا مدتیه که با یولاچ اوزجان نویسنده و سرآشپز در رابطه بوده است. این زوج در اولین روزهای سال جدید در شبکه های اجتماعی از رابطه شان خبر دادند. با این حال، وقتی ایرم حلواجی اوغلو  عکس هایشان را از حساب اینستاگرامش پاک کرد، شایعات جدایی را برانگیخت.

طرفداران آخرین حرکت این بازیگر را درک نکردند که بارها در مصاحبه هایی که با مطبوعات مجله انجام داده بود گفته بود که رابطه خوبی با هم دارند‌.

از سوی دیگر، این زوج همچنان همدیگر را فالو کرده اند می‌کنند و عکس‌های یولاچ اوزجان در کنار ایرم حلواجی اوغلو در اینستاگرام اوزجان وجود دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا