سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

زینپ آتیلگان شخصیت پارلا سریال قضاوت می خواهد حرفه اش را در خارج از ترکیه گسترش دهد

پارلا از سریال تلویزیونی Yargı (قضاوت)  برای اولین بار برنامه های آینده اش را در فرمت دیجیتال ویژه Oyuncu کانال D به اشتراک گذاشت. زینب آتیلگان اظهار داشت که می‌خواهد از منطقه امن خود خارج شود و گفت: «می‌خواهم خودم را مجبور کنم به یک زبان خارجی صحبت کنم. کشوری کاملا متفاوت، کارگردانی کاملا متفاوت. من می خواهم کاری خارج از هنجار انجام دهم.»

زینپ آتیلگان 22 ساله که نقش شخصیت پارلا را در سریال تلویزیونی رکوردشکنی Yargı بازی می کند، مهمان برنامه Oyuncu بود. او  درباره چیزهای ناشناخته، از حرفه بازیگری تا رویاهایش و زندگی خصوصی اش گفت.

آتیلگان که کارش را با قضاوت  آغاز کرد، اظهار داشت که به بازی در تیم قدرتمند قضاوت افتخار می کند و گفت: «از بازی در تیمی مانند لیگ قهرمانان هم بسیار هیجان زده بودم و هم بسیار می ترسیدم.»

این بازیگر جوان توضیح داد که برای شخصیت پارلا بسیار دقیق کار کرده است و گفت: «چون من یک ماهی هستم، اما گاهی می‌توانم مانند یک  برج سنبله رفتار کنم.» آتیلگان وقتی از او پرسیده شد «به زینپ که برای اولین روز زندگی حرفه‌ای‌اش خانه را ترک خواهد کرد، چه توصیه‌ای می‌کنید؟»، گفت: «همه چیز عالی خواهد بود، به خودتان استرس ندهید و در جریان باشید، در جریان باشید. خیلی راحت به آنجا بروید و بدرخشید.» او گفت که وحشیانه ترین انتقادی که تا به حال دریافت کرده در مورد رنگ کردن موهایش بوده است.

این بازیگر موفق که گفته بود ترجیح می‌دهد نامی کهنه کار را به جای همسالانش در نقش اصلی به اشتراک بگذارد، گفت: «من می‌توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم و واقعاً فردی هستم که تشنه یادگیری هستم. منظورم اینه که من واقعاً می توانم در 10 مورد برتری باشم که می توانید ببینید. چون در مورد همه چیز بسیار کنجکاو هستم.»

آتیلگان با بیان اینکه خودش را در یک موزیکال و تئاتر تصور می کند، توضیح داد که می خواهد در یک اثر خارجی بازی کند با این جمله: می خواهم خودم را به یک زبان خارجی نشان دهم، خودم را به گوش دیگران برسانم و همچنین در یک فرهنگ متفاوت، در منطقه ای متفاوت، در مکانی خارج از منطقه راحتی او، با زبانی کاملاً متفاوت، کشوری کاملاً متفاوت، کارگردانی کاملاً متفاوت. من می خواهم کاری خارج از حد معمول انجام دهم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا