سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جو جوناس به تزریق بوتاکس روی صورتش اعتراف کرد: “ما می توانیم باز و صادق باشیم”

جو جوناس از اینکه از داروهای تزریقی استفاده کرده خجالت نمی کشد. این خواننده 33 ساله در مصاحبه های اخیرش فاش کرد که اخیراً برای اولین بار از روشهای زیبایی استفاده کرده  تا خطوط اخم و پنجه کلاغی را از بین ببرد.

جوناس از صادق بودن تجربه اش به People می گوید: «فکر نمی کنم این چیزی باشد که باید از آن دوری کنیم. ما می‌توانیم در مورد آن باز و صادق باشیم و اعتماد به نفس داشته باشیم و واقعاً از بیان حقیقت  ابایی نداشته باشیم.»

او می‌افزاید: «همه این صحبت‌ها در یک مقطعی انجام شد، مانند «اوه، مردها نمی‌توانند این کار را انجام دهند یا برای پسرها عجیبه که این کار را انجام دهند»، و من فکر می‌کنم یک انگی هست  که در حال محو شدن است، و من آن را دوست دارم. ”

جوناس در مصاحبه ای جداگانه با Allure خاطرنشان می کند که “هیچ چیز زیباتر از اعتماد به نفس نیست.”

او به این نشریه می گوید: «بهترین به نظر رسیدن از بهترین احساس شما ناشی می شود. “من به این نکته توجه می‌کنم که تمرین‌ها و روتین‌هایی را که باعث می‌شوند احساس کنم بهترین نسخه از خودم هستم را در اولویت قرار می‌دهم.”

وقتی صحبت از قضاوت احتمالی او می شود که ممکنه به دلیل رک بودن در مورد راز مراقبت از پوستش در مطبوعات با آن روبرو شود، جوناس به Allure می گوید: “این چیزیه که به من احساس خوبی می دهد و این تنها چیزیه که واقعاً مهم است.”

او به این نشریه می گوید: “هر کس عقیده ای دارد، اما هرکسی هم می تواند برای خودش تصمیم بگیرد. من شخصا احساس می کردم، این چیزی بود که به من اعتماد به نفسی را که به دنبالش بودم داد.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا