سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Üç Kız Kardeş فصل دوم را مانند یک بمب آغاز خواهد کرد!

موفقیت فصل اول سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) که برگرفته از رمانی به همین نام اثر ایکلال آیدین است، مورد توجه همه قرار گرفت. رها اوزجان و ایجلال آیدین به عنوان نام‌های با تجربه  نقش‌های اصلی را بازی کردند. آلمیلا آدا، اوزگو کایا، برکر گوون و ملیسا بربراوغلو نیز نقش‌های اصلی را بازی کردند  که خیلی خوب بازی کردند.

در حالی که سریال Üç Kız Kardeş یکی از موفق ترین آثار این فصل بود، با فیلمنامه اش به شدت مخاطب را تحت تاثیر قرار داد. این سریال که به زندگی 3 خواهر می پردازد، انتظار می رود در فصل دوم پیشرفت بسیار بهتری داشته باشد.. رها اوزجان همچنین اولین اطلاعات از این سریال را اعلام کرد که قرار است فصل دوم آن در ماه سپتامبر آغاز شود.

این بازیگر مشهور که بار دیگر در شخصیت سادیک  بازی موفقی را ارائه کرد، گفت: فصل را مانند یک بمب شروع می کنم. من داستان سریال را خواندم، با سورپرایزهای بسیار خوبی شروع خواهد شد.»

سریال Üç Kız Kardeş در نیمه دوم فصل گذشته با مخاطبان دیدار کرد. در فصل جدید، این سریال که قراره از ماه سپتامبر روی پرده برود، انتظار می رود مخاطبان بسیار بیشتری را تحت تاثیر قرار دهد و امتیازات بهتری نسبت به فصل اول کسب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا