سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

در فصل جدید، بازیگر مطرح آیچا اینچی به سریال Üç Kız Kardeş پیوست.

سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) که برگرفته از رمانی به همین نام اثر ایکلال آیدین است، از فوریه زمستان گذشته پخش خود را از کانال D آغاز کرد. سریال Üç Kız Kardeş که به سرعت به اوج رسید، در فصل جدید با نامی بسیار با تجربه تیمش را تقویت می کند.

سریال Üç Kız Kardeş که داستانی گرم با سه خواهر، پدر و مادر و محیط اطرافشان را روایت می کند، در ایوالیک فیلمبرداری می شود. فیلمبرداری فصل دوم سریال از 28 آگوست آغاز می شود. سریال Üç Kız Kardeş که کمی دیرتر از رقبای خود به سر صحنه رفت، انتظار می رود با قسمت های جدید در اواسط سپتامبر به روی پرده بیاید.

در این بین نام بسیار موفقی به جمع بازیگران Üç Kız Kardeş پیوست. بر این اساس، بازیگر چیره دست آیچا اینچی در فصل جدید در Üç Kız Kardeş حضور خواهد داشت.

آیچا اینچی، نوه بلال اینچی، یکی از نام های فراموش نشدنی یشیلکام، در سن 16 سالگی با سریال Borsa به کارگردانی کارتال تبت پا به صحنه فیلمبرداری گذاشت.

این بازیگر که با بازی در سریال Alacakaranlık (سریال گرگ و میش) مورد توجه قرار گرفت، پس از آشنایی با اوغور یوجل، در سریال هایی مانند Istanbul Şahidim، Yanık Koza، Akasya Durağı، Arka Sokaklar، Üç Kuruş به ایفای نقش پرداخته است.

گفته می شود که آیچا اینچی به شخصیتی به نام سویلای در سریال Üç Kız Kardeş جان می دهد. با این حال، هیچ توضیحی در مورد تأثیر شخصیت سویلای بر داستان سریال داده نشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا