سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

در سریال محکوم همه چیز دوباره شروع می شود! فصل دوم با آنچه انتظار داشتید متفاوت خواهد بود!

قرار است این تیم در هفته آینده سر صحنه سریال محکوم باشد. محکوم که در فصل اول با بازی باشکوه اونور تونا و اسماعیل حاجی اوغلو مطرح شد  بعد از قسمت هفدهم با مشکل فیلمنامه مواجه شد. کسانی که از اولین دوره 17 قسمتی سریال بسیار راضی بودند تا پایان فصل انتقادات زیادی به داستان وارد کردند.

سریال محکوم با قسمت بیست و چهارمش، روند تغییر بسیار خوبی داشت که فصل اول را با رتبه های بسیار پایین تری نسبت به شروعش به پایان رساند. پس از جدایی سرای کایا از سریال، طلعت بولوت که بعداً به این تیم پیوست هم از سریال خداحافظی کرد. در فصل دوم سریال محکوم، تغییرات شدیدی وجود دارد تا داستان به شدت مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

در فصل دوم سریال محکوم هم به صورت داستانی شروع می شود و هم با بازیگران جدید تقویت می شود. بازی دو بازیگر تاثیرگذار مانند اونور تونا و اسماعیل حاجی اوغلو بار دیگر طرفداران آنها را مجذوب خودش خواهد کرد. ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسی اوغلو نیز در فصل دوم به ایفای نقش های اصلی ادامه خواهند داد.

تغییر کارگردان، Özgür Cute در راس تیم سریال محکوم قرار دارد. در فصل جدید فرصت تماشای گوکچه ایوب اوغلو در شخصیت گیریان را خواهید داشت.  ایوب اغلو که اولین بازیش در سریال Kadın (زنان) بود ،  فصل گذشته هم اولین حضور مهمی در سریالی به  نام Evlilik Hakkında Her Şey (همه چیز درباره ازدواج) داشت.

اردال کوچوک کومورجو بازیگر چیره دست هم در این سریال حضور دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا