سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

حالا وقت اینه که هانده ارچل را برای افکت دیزنی پلاس پیدا کنیم

هواداران هانده ارچل می خواهند این بازیگر را در پروژه ای جدید در فصل جدید ببینند اما هنوز توافقی صورت نگرفته است. یک سال از سریال Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن ) می گذرد و هانده ارچل فرصت استراحت به اندازه کافی داشته و به همکاری های تبلیغاتی خود ادامه داده و با دیزنی پلاس قرارداد ویژه ای بست.

یکی از مهم‌ترین چهره‌های دیزنی پلاس، هانده ارچل بود… تصاویری از پشت صحنه تبلیغات دیزنی پلاس این بازیگر به اشتراک گذاشته شد. از طرف دیگر طرفداران او این عکسها را بسیار دوست دارند و الآنم منتظرند تا پروژه جدید او فاش شود.

ادعا شده بود که هانده ارچل که با کرم بورسین با سریال تو درم را بزن موفقیت بزرگ دیگری کسب کرد، می تواند در سریال تلویزیونی El Turco با جان یامان همبازی باشد. با این حال، مشخص شد که این اتفاق نخواهد افتاد.

طرفداران هانده ارچل که گفته بودند “با حسرت و هیجان منتظر اعلام پروژه شاهزاده خانم زیبایمان هستیم” حالا منتظر حضور دوباره او با نقشی زیبا و داستانی تاثیرگذار در صحنه فیلمبرداری هستند.

این واقعیت که هنوز هیچ پیشرفت مشخصی وجود ندارد به عنوان یک شرایط آزار دهنده توصیف می شود. به طور خاص، مشخصه که توافقنامه دیزنی پلاس از نظر اقتصادی سود زیادی برای بازیگر به همراه دارد، اما در مرحله حرفه ای، این توافق باید پروژه هایی را به ارمغان بیاورد که او را بالاتر می برد.

حالا وقتشه که هانده ارچل را برای تاثیرگذاری دیزنی پلاس پیدا کنیم…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا