سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دویکند صداش را از دست داد، کنسرت SoFi Stadium را پس از سه آهنگ لغو کرد

دویکند خواننده محبوب کانادایی  شنبه شب در استادیوم SoFi در اینگلوود دچار مشکل شد و کنسرتش را لغو کرد. او در حین اجرای سومین آهنگش بود که برنامه را  متوقف کرد و ناگهان از استیج بیرون رفت.

سپس او دوباره به استیج آمد و به حضار گفت که صدایش را از دست داده  و از اینکه مجبور به کنسل برنامه شد عذرخواهی کرد. بسیاری از جمعیت به این خبر واکنش منفی نشان دادند .

The Weeknd در وسط آهنگ “Can’t Feel My Face” بود که تصمیم گرفت ادامه ندهد.

او با صدایی خش دار خطاب به حضار گفت: “من مطمئن می شوم که همه خوب هستند، شما پولتون را پس خواهید گرفت.” “اما من به زودی یک کنسرت خوب و  واقعی برای شما بچه ها اجرا خواهم کرد.”

دویکند گفت که او می خواهد شخصا عذرخواهی کند: “من نمی توانم آنچه را که می خواهم به شما ارائه بدم ،”صدای من از اولین آهنگ گرفت و من داغون شدم. احساس کردم قلبم وایستاد. از طرفدارانم عذرخواهی میکنم قول می دهم با یک تاریخ جدید جبران کنم.»

ماهیت وضعیت او و اینکه آیا مشکلات صوتی بر برنامه های آینده تأثیر می گذارد تا امروز نامشخص بود. نمایش های بعدی در لیست او شامل یک تاریخ در سوئد و دو کنسرت در تورنتو در اواخر این ماه است.

دویکند، همچنین در سریال اصلی HBO  از The Idol که قراره اواخر امسال اکران شود، دیده خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا