سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

وودی آلن از فیلمسازی بازنشسته می‌شود ؟

وودی آلن، فیلمساز پرکار، اعلام کرده که پروژه آینده او، پنجاهمین فیلمش، آخرین فیلم او خواهد بود. با اعلام این خبر به روزنامه اسپانیایی لا ونگاردیا، خالق آنی هال فاش کرد که قصد دارد روی نوشتن یک رمان تمرکز کند و از فیلمسازی کناره‌گیری کند.

او گفته : ایده من، در اصل، ساختن فیلم‌های بیشتر نیست بلکه تمرکز بر نوشتن هست» فیلم آینده آلن، Wasp 22، قرار است امسال در اروپا تولید شود.

آلن، 86 ساله، 12 جایزه اسکار را در طول دوران حرفه ای اش دریافت کرده است و برای فیلم هایی مانند نیمه شب در پاریس، آبی یاسمین، آنی هال، ویکی کریستینا بارسلونا و چندین فیلم دیگر شناخته شده است.

با این حال، حرفه آلن بدون بحث نبوده است. دختر خوانده او، دیلن فارو، به همراه مادرش، میا فارو، او را به آزار جنسی در سن 7 سالگی متهم کرده اند.فارو در ابتدا در سال 1992 ادعایش را علنی کرد و آن را در مستند چهار قسمتی «آلن علیه فارو» در سال 2021 بازگو کرد.

آلن مدتهاست که اتهام آزار و اذیت دیلن را رد کرده است. این فیلمساز به رابطه نامشروع ادامه داد و بعداً با سون یی پروین، یکی از دختر خوانده های میا ازدواج کرد.

در ژوئن گذشته، آلن در طی یک مصاحبه لایو اینستاگرامی با الک بالدوین صحبت کرد که در آن او قصدش را برای کناره گیری از فیلمسازی فاش کرد و گفت که “یک یا دو فیلم دیگر” دارد که قصد ساخت آن را دارد.

آلن درباره اکران فیلم های امروزی گفت: «بسیاری از هیجانها از بین رفته است.

به روز رسانی

نماینده آلن گفت : «در حال حاضر او قصد بازنشستگی ندارد و برای فیلمبرداری فیلم جدیدش در پاریس که پنجاهمین فیلم اوست بسیار هیجان‌زده است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا