سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام پارکر خواننده 32 ساله گروه The Wanted فاش کرد که تومور مغزی دارد.

 

خواننده بریتانیایی ، تام پارکر ، می گوید  پس از  اینکه تشخیص داده شد او به تومور مغزی استیج 4 مبتلا  شده است  توموری غیر قابل جراحی که درمان ندارد ، داغون شد.

پارکر 32 ساله ،  که همسرش فرزند دومشان را باردار است  ، این موضوع را دوشنبه در اینستاگرام فاش کرد.

او نوشت: “همه ما کاملاً ویران شده ایم اما می خواهیم در این راه بجنگیم.” “ما غم و اندوه شما را نمی خواهیم ، ما فقط عشق و  انرژی مثبت می خواهیم و با هم  آگاهی از این بیماری وحشتناک را افزایش خواهیم داد و به دنبال همه گزینه های درمانی موجود خواهیم بود. این یک جنگ سخت خواهد بود اما با عشق و حمایت همه ما قصد داریم آن را شکست دهیم.”

پارکر و همسرش کلسی هاردویک به مجله  Britain’s OK! magazine  گفتند که آنها شش هفته پیش فهمیدند که او دارای گلیوبلاستوما در استیج 4 است ، بیماری که باعث کشته شدن سناتور جان مک کین در سال 2018 شد و بو بایدن ، پسر جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ،  هم در 46 سالگی در سال 2015 از این بیماری فوت کرد.

بر اساس انجمن ملی تومور مغزی ، این بیماری هیچ درمانی ندارد و بیشتر بیماران کمتر از دو سال زنده می مانند. با گسترش آن ، تومور می تواند بر ادراک ، خلق و خو ، رفتار و عملکردهای بدن تأثیر بگذارد و فرد را در انجام کارهای روزانه اش ناتوان می کند. 

طبق اعلام انجمن سرطان آمریکا ، احتمال زنده ماندن پنج ساله برای این بیماری برای سن پارکر 22٪ است. گلیوبلاستوما سریعترین رشد تومورهای مغزی و شایع ترین تومورهای بدخیم مغزی در بزرگسالان از نظر ACS است. 

پارکر  یک دختر 1 ساله به نام اورلیا با همسرش دارد که در سال 2018 با او ازدواج کرد.

این زوج در مصاحبه ای به اشتراک گذاشتند که پارکر خودش در بیمارستان متوجه این خبر بد شد زیرا همسرش به دلیل محدودیت های COVID-19 نمی توانست در کنارش باشد. این تشخیص پس از آن رخ داد که او در ماه ژوئیه دچار تشنج شد و شش هفته بعد در سفر خانوادگی دیگری تشنج کرد. 

پارکر  گفت: “من شوکه شده بودم!” “این استیج 4 گلیوبلاستوما است من با خودم خیلی مشکل دارم من هنوز آن را پردازش نکرده ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا