سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ادا الیف باشلامیشلی ستاره سریال Hercai، این بار با سریال کانال Kanal D به صحنه بازگشت!

بازیگر جوان ادا الیف باشلامیشلی  نقش شخصیت Elif  را در سریالی به نام Hercai بازی کرد. اگرچه مدت کوتاهی در این سریال حضور داشت، اما این بازیگر که مورد توجه قرار گرفت، در ماجراجویی بازیگریش که از سال 2017 شروع کرد، در سریال Darısı Başımıza و İncir Ağacı هم شرکت کرد.


سریال جدید ادا الیف باشلامیشلی از دوشنبه 26 سپتامبر ساعت 16 هر هفته در کانال دی با مخاطبان دیدار می کند. تریلرهای این سریال منتشر شده و انتظار می رود با داستان درامش توجه ها را به خودش جلب کند. هاکان دینچکول و مینه چاییروغلو نقش‌های اصلی سریال Aşk ve Umut (عشق و امید) را بازی می‌کنند که به عنوان یک داستان درام تاثیرگذار خودنمایی می‌کند.

باشلامیشلی هم با شخصیتی به نام Zeynep در جمع بازیگران شروع به حضور در مقابل تماشاگران کرد.
ادا الیف باشلامیشلی که در سال 1997 در آنکارا به دنیا آمد، ابتدا با شرکت در برنامه تلویزیونی “همه چیز به من می آید” توجه ها را به خودش جلب کرد. او ماجراجویی بازیگریش را در سال 2017 با فیلم Hep Yek 2 آغاز کرد. پس از آن در سریال Darısı Başımıza, Hercai, İncir Ağacı ایفای نقش کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا