سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Camdaki Kız (دختر پشت پنجره ) متوقف شد! بورجو بیریجیک آستین هایش را بالا زد و با داوطلبان برای مناطق زلزله زده کار می کرد!

بورجو بیرجیک که به شخصیت نالان در سریال تلویزیونی Camdaki Kız (دختر پشت پنجره) که در شب‌های پنج‌شنبه از کانال دی پخش می‌شد جان بخشید، پس از فاجعه زلزله با بالا زدن آستین‌ها شروع به حمایت از کمک‌ها کرد. تصاویر این بازیگر در جریان کمپین کمک‌هایی که شهرداری شیشلی می شد در حساب رسانه‌های اجتماعی شهرداری به اشتراک گذاشته شد.

در همان زمان، بیریجیک از جمله افرادی بود که به طور داوطلبانه با برخی از افراد تیم، از جمله سلما ارگچ بازیگر سریال تلویزیونی Camdaki Kız، کمک کرد.

تلاش برای التیام زخم های زلزله 7.7 ریشتری که در شب ۶ فوریه رخ داد و کانون آن قهرمان مرعش – البیستان بود، ادامه دارد.

بسیاری از نام‌های معروف در سراسر کشور در فعالیت‌های کمکی و حمایتی شرکت دارند. برخی از آن‌ها به میدان می‌روند و تک به تک کمک جمع‌آوری می‌کنند، کمک‌های دریافتی را احتکار می‌کنند یا سعی می‌کنند در مناطق زلزله‌زده بهترین کار را انجام دهند.

برخی از نام‌های مشهور همچنین اطلاعات حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را با هزاران دنبال کننده به اشتراک می‌گذارند، پیام‌های زلزله‌زدگان، اطلاعات موقعیت مکانی افراد زیر آوار را منتشر می‌کنند، و فهرستی از مواد مورد نیاز برای منطقه و مکان‌هایی که می‌توان کمک کرد را منتقل می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا