سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رایان گرانتهام بازیگر Riverdale به دلیل کشتن مادرش به حبس ابد محکوم شد

برا اساس گزارش ها رایان گرنتهام، بازیگر 24 ساله‌ای که بیشتر برای نقش‌هایش در ریوردیل و فیلم خاطرات یک بچه بی‌معنا شناخته شده بود، به دلیل قتل مادرش به حبس ابد محکوم شده است.

بر اساس گزارش‌ها، گرانتهام روز چهارشنبه در دادگاه عالی بریتیش کلمبیا در ونکوور محکوم شد.

همانطور که ET قبلاً گزارش داده بود، گرانتام در مارس ۲۰۲۰ پس از شلیک گلوله به مادر ۶۴ ساله‌اش، باربارا وایت، در حالی که پیانو می‌نواخت به قتل درجه دوم اعتراف کرد. جزئیات جدیدی در جلسه دادگاه در ژوئن منتشر شد. دادستان ها مدعی شدند که گرانتهام برای کشتن مادرش تمرین کرده و سپس در ویدئویی که در دادگاه نمایش داده شد به این اقدام وحشتناک اعتراف کرد. آن ویدئو هم جسد بی جان مادرش را نشان می داد.

دادستان ها همچنین گرانتهام را متهم کردند که برای کشتن جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا برنامه ریزی کرده است.

در طول محاکمه، دادستان‌ها ادعا کردند که گرانتهام در خودروی خود سه اسلحه، مهمات، 12 کوکتل مولوتف، وسایل کمپینگ و نقشه‌ای با مسیرهای کلبه ریدو در اتاوا جاساز کرده است. دادستان ها ادعا کردند که او به قصد کشتن نخست وزیر مسیرش را تغییر داده و مسیری  50 ساعته را به سمت اتاوا حرکت کرده است .

گرانتهام در سومین و آخرین روز جلسه ژوئن گفت: «فکر کردن به این که چقدر زندگی‌ام را تلف کرده‌ام آزارم می‌دهد». “در مواجهه با چیزی بسیار وحشتناک، «متاسفم» گفتن بسیار بی معنی به نظر می رسد. اما با تمام  وجودم من متاسفم.”

گرانتهام قبلاً نقش جفری آگوستین را در قسمتی از درام نوجوانان ریوردیل در سال 2019 و رادنی جیمز را در سال 2010 در «خاطرات یک بچه بی‌معنی» بازی کرد. او همچنین در قسمت‌های 2008 و 2015 سریال Supernatural نقش‌هایی را ایفا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا